表紙
市場調査レポート

アジア太平洋地域の水道市場:業績上位企業の比較分析

Benchmarking Successful Water Companies in Asia-Pacific

発行 Frost & Sullivan 商品コード 299035
出版日 ページ情報 英文 114 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.95円で換算しております。
Back to Top
アジア太平洋地域の水道市場:業績上位企業の比較分析 Benchmarking Successful Water Companies in Asia-Pacific
出版日: 2014年04月02日 ページ情報: 英文 114 Pages
概要

アジア太平洋地域の大手水道企業は、激しい市場競争を展開しながら、各地への進出や製品・サービス提供を積極的に行っています。

当レポートでは、アジア太平洋地域諸国における上下水道市場の競争環境について、成長率・ビジネス・技術革新の3つの観点から分析し、代表的な企業8社の事業内容・業績動向(収益成長率、事業拡張、顧客獲得、事業戦略、ソリューション提供、ソリューションの機能、新規分野、ソリューション改善など)に関する指標を推計した上で比較対照して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

当レポートは、以下の疑問にお答えいたします。

  • 現在の市場規模はどれだけか?市場成長率は?
  • 短期的・長期的な市場促進・抑制要因は何か?
  • 主要な市場参入企業はどれか?各社の業績はどうなっているのか?
  • 企業/ソリューション戦略に関して、各社はどのようなアプローチを取っているのか?
  • 各社の経営指標を比較対照した場合、業績上位の企業と呼べるのはどの企業か?
  • 代表的な企業の、この市場における競争要因・市場での強みはどれか?

エグゼクティブ・サマリー

イントロダクション

全体的市場

企業間の比較

市場全体の比較

企業プロファイル

結論

付録

Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: P7A2-15

Asian Water Companies Sail in a Rough Sea of Competition

This Frost & Sullivan company benchmark analysis reviews the competitive landscape of the water and wastewater treatment market in Asia-Pacific, measured through three main perspecives; growth, business, and innovation. These perspectives branch off into various criteria including revenue growth, expansion, customer acquisition, strategies, delivery of solutions, solution features, new applications, and solutions improvement. In addition, brief profiles of eight water companies are presented. These top companies are engaging themselves in growth activities to expand geographically and offer an extensive product and service portfolio for water and wastewater treatment.

Key Questions This Study Will Answer

  • What is the current market size, and at what rate will this market grow in Asia-Pacific?
  • What are the key factors likely to drive and restrain this market in the short and long terms?
  • Who are the key market participants and how are they performing?
  • What is the approach of key market participants in terms of company and solutions strategy?
  • Of the key market participants, who are the top performers in terms of various benchmark criteria?
  • What are the strengths and competitive factors of the top companies in this market?

Table of Contents

  • 1. Executive Summary
  • 2. Introduction
  • 3. Total Market
  • 4. Company Benchmarking
  • 5. Overall Benchmarking
  • 6. Company Profiles
  • 7. The Last Word
  • 8. Appendix
  • 9. The Frost & Sullivan Story
Back to Top