株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

北米のプライマリ回線音声市場の分析:四半期アップデート

North American Primary Line Voice Tracker: Third Quarter 2015

発行 Frost & Sullivan 商品コード 298482
出版日 ページ情報 英文 42 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=115.18円で換算しております。
Back to Top
北米のプライマリ回線音声市場の分析:四半期アップデート North American Primary Line Voice Tracker: Third Quarter 2015
出版日: 2015年12月31日 ページ情報: 英文 42 Pages
概要

当レポートでは、北米のプライマリ回線音声(プライマリ電話)市場について調査分析し、現在の加入者数、収益、市場シェアのほか、将来的な市場予測を提供しています。

エグゼクティブサマリー

北米の音声市場

  • 市場エンジニアリング評価
  • 加入者の競合情勢
  • 純増数/純減数
  • 市場シェア分析
  • 収益分析

米国の音声市場

  • 市場エンジニアリング評価
  • 加入者の競合情勢
  • 純増数/純減数
  • 市場シェア分析
  • 収益分析

カナダの音声市場

  • 市場エンジニアリング評価
  • 加入者の競合情勢
  • 純増数/純減数
  • 市場シェア分析
  • 収益分析

音声市場の予測

まとめ

図表

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: D544-00-38-00-00

North America's primary line voice market ended third quarter of 2015 (3Q15) with an estimated 84.5 million access line and VoIP (Voice over IP) subscribers. VoIP services are generating the only growth, as providers continue to shift consumers away from access line services.

Table of Contents

Executive Summary

  • 1. Executive Summary

Market Overview

  • 1. Measurements
  • 2. Subscriber Competitive Landscape
  • 3. Subscriber Competitive Landscape(continued)
  • 4. OTT VoIP
  • 5. Net Adds / (Losses)
  • 6. Market Share Analysis
  • 7. Market Share Analysis(continued)
  • 8. Revenue Analysis

Market Overview

  • 1. Measurements
  • 2. Subscriber Competitive Landscape
  • 3. Subscriber Competitive Landscape(continued)
  • 4. Net Adds / (Losses)
  • 5. Market Share Analysis
  • 6. Market Share Analysis(continued)
  • 7. Revenue Analysis

Market Overview

  • 1. Measurements
  • 2. Subscriber Competitive Landscape
  • 3. Subscriber Competitive Landscape(continued)
  • 4. Net Adds / (Losses)
  • 5. Market Share Analysis
  • 6. Market Share Analysis(continued)
  • 7. Revenue Analysis

Projections

  • 1. Projections
  • 2. Projections(continued)

Last Word

  • 1. Last Word

North America Voice Charts

  • 1. Revenue Generating Units (North America), 2007-2015
  • 2. Revenue Generating Units (North America), 2007-2015 (Cont.)
  • 3. Revenue (North America), 2007- 2015
  • 4. Revenue (North America), 2007- 2015 (Cont.)
  • 5. Legal Disclaimer
Back to Top