表紙
市場調査レポート

インドのパーソナルケア用品向け表面活性剤市場の傾向と機会

Trends and Opportunities in Surfactants for Personal Care

発行 Frost & Sullivan 商品コード 298443
出版日 ページ情報 英文 62 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.12円で換算しております。
Back to Top
インドのパーソナルケア用品向け表面活性剤市場の傾向と機会 Trends and Opportunities in Surfactants for Personal Care
出版日: 2014年03月25日 ページ情報: 英文 62 Pages
概要

インドの表面活性剤産業は、数社の外資系巨大企業と多数の国内系の未組織業者とで構成されています。また、消費者向け製品が急速に成長し、最大のセグメントとなっています。中産階級の台頭が市場成長を促進する一方、原材料価格の上昇や市場普及率の低さが抑制要因となっています。また、技術革新や消費者需要の拡大が市場構造の変動を促しています。

当レポートでは、インドの表面活性剤市場、特にパーソナルケア用品などの消費財向け表面活性剤の市場について分析し、業界関係者へのインタビュー結果を踏まえて、全体的な産業構造・動向や、用途別の詳細な市場動向、現在の競争シナリオ、今後の市場の方向性などを調査・考察して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

当レポートは、以下の疑問にお答えいたします。

  • インドの表面活性剤市場の成長率はどれだけか?今後も成長は持続するのか?
  • 表面活性剤市場のうち、今後の成長率が最大となるのはどの部門・産業か?
  • 現在の市場の競争構造はどうなっているのか?既存企業は顧客のニーズに対応できているのか?
  • 現在の企業・製品・サービスは今後も存続するのか?それとも他社に買収されるのか?
  • 現在の製品は顧客のニーズに適した構造となっているのか?それとも追加的な開発が必要なのか?
  • 市場の促進・抑制要因および課題とは何か?

第1章 エグゼクティブ・サマリー

第2章 市場概況

第3章 表面活性剤市場の全体的動向

  • 外部からの影響:市場促進・抑制要因
  • 市場の予測と傾向
  • 市場シェア及び競争分析
  • メガトレンドと業界再編の影響

第4章 パーソナルケア用品向け表面活性剤市場の詳細動向

第5章 結論

第6章 付録

目次
Product Code: P79A-01-00-00-00

Innovation and Increasing Consumer Demand will Help the Indian Market Undergo a Paradigm Shift

The Indian surfactants industry comprises a few large multinational manufacturers, and several local manufacturers who constitute the unorganized segment. Consumer surfactants are the fastest growing segment in India and will assume the largest market share in the future. The main growth driver is the expanding middle class segment, restrained by increasing raw material prices and limited market penetration. Information has been collated from primary interviews with leading manufacturers and validated by secondary research. Growth in the Indian surfactants industry has been tracked by end-application with insights into types of surfactants and the prevailing competition scenario.

Key Questions This Study Will Answer

  • What is the growth rate of Indian surfactants market? Will it continue to grow in future?
  • Which end industry offers maximum scope for growth in the surfactants market?
  • How is the competition structured in the market right now? Are the existing competitors able to meet customers' needs?
  • Will the current companies/products/services continue to exist or will they be acquired by other companies?
  • Are the current products structured to meet customers' need, or is additional development needed?
  • What are the drivers, restraints and challenges?

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Market Overview

3. Total Surfactant Market

  • External Challenges: Drivers and Restraints
  • Forecast and Trends
  • Market Share and Competitive Analysis
  • Mega Trends and Industry Convergence Implications

4. Personal Care Surfactants Segment Breakdown

5. The Last Word

6. Appendix

Back to Top