株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

ブラジルのコンタクトセンターにおける顧客経験

Contact Center's Customer Experience in Brazil

発行 Frost & Sullivan 商品コード 296953
出版日 ページ情報 英文 47 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=109.06円で換算しております。
Back to Top
ブラジルのコンタクトセンターにおける顧客経験 Contact Center's Customer Experience in Brazil
出版日: 2014年02月20日 ページ情報: 英文 47 Pages
概要

当レポートでは、ブラジルにおけるコンタクトセンターの顧客サービスについて調査し、公的な消費者保護団体であるPROCONによる自治体・州レベルによる国家政策の実行、民間企業が運営するクレームウェブサイトReclameAQUIなどを取り上げ、概略以下の構成でお届けします。

エグゼクティブサマリー

市場概要

市場動向・分析

コンタクトセンターの顧客経験ケーススタディ

戦略的提言

総論

Frost & Sullivan について

目次
Product Code: 9857-00-47-00-00

An Overview of the Market's Current Scenario and Recommendations for Companies on Customer Experience Management

The study covers the quality of Brazilian contact center customer service. For example, PROCON state consumer protection bodies are executing national policies at municipal and state levels, while corporate complaint Web sites ReclameAQUI function to provide customers relief in the network world of LinkedIn, Twitter, and Facebook. While a lot has been done, a lot remains in the way of truly reviving the Brazilian consumer belief that companies mean well, because it has become a custom for many to make dissatisfaction public on social media.

Table of Contents

  • Executive Summary
  • Market Overview
  • Market Trends and Analysis
  • Contact Centers' Customer Experience Case Studies
  • Strategic Recommendations
  • The Last Word
  • The Frost & Sullivan Story
Back to Top