表紙
市場調査レポート

インドにおけるデジタル放送機器市場機会の分析

India Digital Broadcast Equipment Market Opportunity Analysis

発行 Frost & Sullivan 商品コード 294557
出版日 ページ情報 英文 183 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.06円で換算しております。
Back to Top
インドにおけるデジタル放送機器市場機会の分析 India Digital Broadcast Equipment Market Opportunity Analysis
出版日: 2014年01月30日 ページ情報: 英文 183 Pages
概要

インドのデジタル放送機器市場は、デジタル化およびHDに促進され、2018年までCAGR10%で成長する見込みです。HDへの移行、コネクテッドワークフロー、IP配信およびマルチスクリーンデリバリーは、2014年から2016年にかけてインドにおける放送機器の購入を促進すると見られる主要な動向です。

当レポートでは、インドにおけるデジタル放送機器市場について調査し、製品定義、促進因子・阻害因子、市場・技術動向、および収益・出荷台数予測などの分析を提供しており、競合情勢と製品セグメント別の市場シェア、今後3年間の製品購入意思に関するエンドユーザー調査結果などをまとめ、概略以下の構成でお届けします。

当レポートは、以下の疑問にお答えいたします。

  • 市場は成長しているのか?その持続期間や成長率は?
  • 既存のコンペティターは顧客ニーズに見合うよう正しく構成されているか?
  • 市場における現在の価格動向は?また競合企業は引き続きどのように値打ちのある製品を提供するか?
  • クラウド技術を含め、どの技術動向が現在の市場を形成しているか?差し迫った動向は?またこのことは将来の製品戦略にとって何を意味しているか?
  • デジタル化およびデジタルTVに存在する地域動向は何か?またベンダーにとってこれらはインドにおける成長戦略に何を意味しているか?
  • 市場のベンダーは独力で進む準備ができているか、それともビジネスを次の段階へ進めるために提携が必要か?

目次

  • エグゼクティブサマリー
  • 市場概要
  • インドの放送市場におけるエンドユーザー調査の機器購入動向
  • デジタル放送機器市場全体
    • 外部課題:促進因子・阻害因子
    • 予測・動向
  • カメラセグメントの分析
  • エンコーダーセグメントの分析
  • 放送ビデオサーバーセグメントの分析
  • スイッチセグメントの分析
  • ノンリニア編集(NLE)セグメントの分析
  • メディア資産管理(MAM)セグメントの分析
  • インドにおけるシステムインテグレーション
  • 総論
  • 付録
目次
Product Code: P736-01-00-00-00

Market to Grow at 10% CAGR till 2018 Driven by Digitization and HD

Transition to HD, connected workflows, contribution and distribution over IP and multiscreen delivery are the top trends that would drive broadcast equipment purchase in India from 2014 to 2016. This research will discuss product definitions, drivers and restraints, market and technical trends, as well as revenue and unit forecasts from 2012 to 2018, with 2013 as the base year. It includes analyses of competitive landscape and market share by product segment. It also includes an end-user survey among broadcasters on the product purchasing decisions for the next three years.

Key Questions This Study Will Answer

  • Is the market growing? How long will it continue to grow, and at what rate?
  • Are the existing competitors structured correctly to meet customer needs?
  • What are the current pricing trends in the market, and how are competitors continuing to provide value-priced products?
  • What technical trends, including cloud technologies, are shaping the marketplace today? What trends are on the horizon, and what does this mean for future product strategy?
  • What regional trends exist in digitization and digital TV, and what do they mean for growth strategies in India for vendors?
  • Are the vendors in the space ready to go it alone, or do they need partnerships to take their business to the next level?

Table of Contents

  • Executive Summary
  • Market Overview
  • Equipment Purchasing Trends in the India Broadcast Market-End-user Survey
  • Total Digital Broadcast Equipment Market
    • External Challenges: Drivers and Restraints
    • Forecast and Trends
  • Cameras Segment Breakdown
  • Encoders Segment Breakdown
  • Broadcast Video Server Segment Breakdown
  • Switchers Segment Breakdown
  • Nonlinear Editing (NLE) Segment Breakdown
  • Media Asset Management (MAM) Segment Breakdown
  • System Integration in India
  • The Last Word
  • Appendix
Back to Top