市場調査レポート

世界のコンタクトセンター・システムの全体的市場

Global Rollup-Contact Center Systems Markets

発行 Frost & Sullivan 商品コード 292263
出版日 ページ情報 英文
納期: 即日から翌営業日
価格
詳細については [お問い合わせ] ボタンよりお問い合わせ下さい。
Back to Top
世界のコンタクトセンター・システムの全体的市場 Global Rollup-Contact Center Systems Markets
出版日: 2013年12月19日 ページ情報: 英文
概要

世界の構内型コンタクトセンター市場の中でも、特に成熟化した市場では解析機能が市場成長を主導しています。

当レポートでは、全世界の構内型(premises-based)コンタクトセンター・システムの市場について分析し、全体的な市場構造や、市場規模・シェアの動向見通し、部門別・地域別の詳細動向などを調査して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

市場の定義

市場促進・抑制要因

製品分野別の市場予測

地域別の市場予測

市場シェア:インバウンド・コンタクト・ルーティング・システム

市場シェア:IVR(音声自動応答装置)および音声ポータルシステム

市場シェア:アウトバウンド・ダイヤラー・システム

市場シェア:品質モニタリング・システム

市場シェア:ワークフォース管理システム

市場シェア:コンタクトセンター用解析システム

市場シェア:コンタクトセンター・システムの全般的市場

主な結論

目次
Product Code: ND82

Analytics Leads the Way for Growth in a Mature Market

This market analysis research provides market sizing and forecasts for premises-based contact centre systems at a global level. The product segments covered are: inbound contact routing, IVR and voice portal, outbound dialer, quality monitoring, workforce management, and contact center analytics. The study provides market forecasts by product segment and region. The study also provides global market shares for each of the product segments, and the total market.

Table of Contents

  • 1. Market Definitions
  • 2. Drivers and Restraints
  • 3. Forecast by Product Segment
  • 4. Forecast by Region
  • 5. Market Shares-Inbound Contact Routing Systems
  • 6. Market Shares-IVR and Voice Portal Systems
  • 7. Market Shares-Outbound Dialer Systems
  • 8. Market Shares-Quality Monitoring Systems
  • 9. Market Shares-Workforce Management Systems
  • 10. Market Shares-Contact Center Analytics Systems
  • 11. Market Shares-Total Contact Center Systems Market
  • 12. Key Takeaways
Back to Top