表紙
市場調査レポート

モバイルSFAソリューション市場の考察

Mobile Sales Force Automation Solutions Market Insight

発行 Frost & Sullivan 商品コード 290434
出版日 ページ情報 英文 62 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=105.42円で換算しております。
Back to Top
モバイルSFAソリューション市場の考察 Mobile Sales Force Automation Solutions Market Insight
出版日: 2016年03月09日 ページ情報: 英文 62 Pages
概要

当レポートでは、北米のモバイルセールスフォースオートメーション (モバイルSFA) ソリューション市場について調査分析し、モバイルSFAの展開・選好・計画に焦点を当てて、顧客満足度、固有ビジネスの影響、導入障壁など、体系的な情報を提供しています。

エグゼクティブサマリー

調査設計

  • モバイルエンタープライズアプリケーション調査

北米のモバイルワーカーアプリケーション市場のマクロ視点

  • モバイルワーカーアプリケーション:北米のビジネス部門における現在の展開レベル
  • モバイルワーカーアプリケーション:現在の展開レベル (企業規模別)
  • モバイルワーカーアプリケーション:現在の展開レベル (国別)
  • モバイルワーカーアプリケーション:計画中の新規展開
  • モバイルワーカーアプリケーション:計画中の新規展開 (企業規模別)
  • モバイルワーカーアプリケーション:計画中の新規展開レベル (国別)
  • モバイル従業員が直面するソフトウェアアプリケーションの考察

モバイルSFAソリューションの現在・計画中の展開

  • 北米のビジネス部門における現在のモバイルSFAの展開計画
  • 現在のモバイルSFAの展開計画 (企業規模別)
  • 現在のモバイルSFAの展開計画 (国別)
  • 展開計画の考察
  • 現在・計画中の導入

モバイルSFAの導入障壁

  • 客観的ビジネスに対するモバイルSFAの導入障壁
  • 客観的ビジネスに対するモバイルSFAの導入障壁 (国別、企業規模別)
  • 「立案者」に対するモバイルSFAの導入障壁
  • 「立案者」に対するモバイルSFAの導入障壁 (国別、企業規模別)
  • モバイルSFAの導入障壁の考察

モバイルSFAの導入

  • モバイルSFAの導入の複雑度
  • モバイルSFAの導入の複雑度 (国別)
  • モバイルSFAの導入の複雑度 (企業規模別)
  • 導入の複雑度の考察
  • モバイルSFAソリューションで使用するモバイル機器

モバイルSFAのユーザー満足度とビジネスの影響

  • モバイルSFAソリューションに対する現在のユーザー満足度
  • モバイルSFAの顧客満足度 (国別)
  • モバイルSFAの顧客満足度 (企業規模別)
  • 顧客満足度の考察
  • モバイルSFAのビジネスの影響
  • ビジネスの影響の考察
  • 「ベスト」モバイルSFAブランド

戦略的モビリティパートナーの選択

  • 推奨する戦略的モビリティパートナー
  • 推奨する戦略的モビリティパートナー (企業規模別)
  • 推奨するモバイルアプリケーションパートナーの考察
  • モバイルアプリケーションパートナーの選定基準
  • モバイルアプリケーションパートナーの選定基準 (ランキング)
  • モビリティパートナーの選定基準 (企業規模別)
  • モビリティパートナーの選定基準の考察

まとめ

Frost & Sullivanについて

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: 9ABE Seg25

Direct Feedback from North American Businesses

With the advent of mobile in-the-field access, sales force automation (SFA) solutions are now automating and accelerating sales processes and selling activities in real time. Mobile SFA-specific responses to the 2015 Frost & Sullivan Mobile Enterprise Applications survey, an annual survey of 300 North American businesses, are explored in this market insight. Specific responses regarding mobile SFA deployments, preferences, and plans are summarized and analyzed. Customer satisfaction levels, specific business impacts, and adoption barriers around mobile SFA are also tabulated and discussed.

Table of Contents

Executive Summary

  • 1. Key Findings
  • 2. Key Findings (continued)

2015 Survey Design

  • 1. 2015 Mobile Enterprise Applications Survey
  • 2. 2015 Mobile Enterprise Applications Survey (continued)

A Macro View of the North American Mobile Worker App Market

  • 1. Mobile Worker Applications-Current Deployment Levels in the North American Business Sector
  • 2. Mobile Worker Applications-Current Deployment Levels by Company Size
  • 3. Mobile Worker Applications-Current Deployment Levels by Country
  • 4. Mobile Worker Applications-Planned New Deployments During 2015-2016
  • 5. Mobile Worker Applications-Planned New Deployments by Company Size
  • 6. Mobile Worker Applications-Planned New Deployment Levels by Country
  • 7. Mobile Employee-facing Software Applications Discussion

Current and Planned Deployment of Mobile Sales Force Automation Solutions

  • 1. Current Mobile SFA Deployment Plans in the North American Business Sector
  • 2. Current Mobile SFA Deployment Plans by Company Size
  • 3. Current Mobile SFA Deployment Plans by Country
  • 4. Deployment Plans Discussion
  • 5. Current and Planned Implementations

Mobile SFA Implementation Barriers

  • 1. Mobile SFA Implementation Barriers for Disinterested Businesses
  • 2. Mobile SFA Implementation Barriers for Disinterested Businesses by Country and Company Size
  • 3. Barriers to Mobile SFA Implementation for "Planners"
  • 4. Barriers to Mobile SFA Implementation for Planners by Country and Company Size
  • 5. Mobile SFA Implementation Barriers Discussion

Mobile SFA Implementation

  • 1. Degree of Mobile SFA Implementation Complexity
  • 2. Degree of Mobile SFA Implementation Complexity by Country
  • 3. Degree of Mobile SFA Implementation Complexity by Company Size
  • 4. Implementation Complexity Discussion
  • 5. Mobile Devices Used with MSFA Solutions

Mobile SFA User Satisfaction and Business Impacts

  • 1. Current User Satisfaction with Mobile SFA Solutions
  • 2. Mobile SFA Customer Satisfaction by Country
  • 3. Mobile SFA Customer Satisfaction by Company Size
  • 4. Customer Satisfaction Discussion
  • 5. Top Mobile SFA Business Impacts
  • 6. Top Mobile SFA Business Impacts by Country and Company Size
  • 7. Business Impacts Discussion
  • 8. "Best" Mobile SFA Brand

Choosing a Strategic Mobility Partner

  • 1. Preferred Strategic Mobility Partners
  • 2. Preferred Mobility Partners by Company Size
  • 3. Preferred Mobile Applications Partner Discussion
  • 4. Mobile Applications Partner Selection Criteria
  • 5. Mobile Applications Partner Selection Criteria, 2014 versus 2015 Rankings
  • 6. Mobility Partner Selection Criteria by Company Size
  • 7. Mobility Partner Selection Criteria Discussion

The Last Word

  • 1. The Last Word
  • 2. Legal Disclaimer

The Frost & Sullivan Story

  • 1. The Frost & Sullivan Story
  • 2. Value Proposition: Future of Your Company & Career
  • 3. Global Perspective
  • 4. Industry Convergence
  • 5. 360° Research Perspective
  • 6. Implementation Excellence
  • 7. Our Blue Ocean Strategy
Back to Top