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市場調査レポート

顧客のソーシャルボイスを分析する

Analyzing Customers' Social Voices

発行 Frost & Sullivan 商品コード 290255
出版日 ページ情報 英文 15 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.18円で換算しております。
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顧客のソーシャルボイスを分析する Analyzing Customers' Social Voices
出版日: 2013年11月18日 ページ情報: 英文 15 Pages
概要

ソーシャルメディアは、企業が問題、脅威、動向、販売、機会および影響力の強いバイヤーを特定するのに役立つ情報・洞察を内包しています。またソーシャルメディアは、顧客、パートナー、競合企業および従業員についての知識を提供し、顧客とスタッフの関係を深めるのに役立ちます。ソーシャルメディア分析はソーシャルサイトのトラフィックを測定するための強力なツールとして登場しましたが、さらに重要なことに、有意義、実用的、かつタイムリーな洞察を獲得しています。

当レポートでは、企業による顧客分析を目的としたソーシャルメディア分析について取り上げ、ソーシャルメディア分析の促進・阻害因子の分析、動向分析、ベストプラクティス、および主要ベンダーのプロファイルなどを提供しており、概略以下の構成でお届けいたします。

イントロダクション

ソーシャルメディア分析の促進因子

ソーシャルメディア分析の動向

ソーシャルメディア分析の阻害因子

ベストプラクティス・提言

代表的なベンダーのプロファイル

  • Adobe
  • Dachis Group
  • IBM
  • Kana
  • SAS
  • SDL
  • Semantria
  • Semeon
  • Shoutlet
  • Verint

免責事項

Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: 9857-00-41-00-00

Social media contains information and insights that help companies identify issues, threats, trends, sales opportunities, and influential buyers. It provides knowledge about customers, partners, competitors, and employees, and it helps deepen customer and staff relationships. Social media analytics has emerged as a powerful tool to measure social-site traffic, but more importantly to obtain meaningful, actionable, and timely insights.

Table of Contents

Introduction

Social Media Analytics Drivers

Social Media Analytics Trends

Social Media Analytics Restraints ..

Best Practices Recommendations .

Representative Vendor Profiles ...

  • Adobe
  • Dachis Group
  • IBM
  • Kana
  • SAS
  • SDL
  • Semantria
  • Semeon
  • Shoutlet
  • Verint

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The Frost & Sullivan Story

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