表紙
市場調査レポート

世界の委託生産市場における競合

Competing in the Global Contract Manufacturing Market

発行 Frost & Sullivan 商品コード 289378
出版日 ページ情報 英文 219 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=106.02円で換算しております。
Back to Top
世界の委託生産市場における競合 Competing in the Global Contract Manufacturing Market
出版日: 2013年10月28日 ページ情報: 英文 219 Pages
概要

市場力学およびCMOの選択に関する限り、全体的な満足度および契約更新の可能性は、全ての製品タイプで40-50%の範囲であり、将来におけるCMOベンダー変更の機会を示しています。

当レポートでは、医薬品製造受託機関(CMO)が市場で競合するために効果的な戦略について、機会と脅威も含めて検討しており、概略以下の構成でお届けします。

世界の委託生産市場

イントロダクション

調査目的

  • 調査目的・調査手法

エグゼクティブサマリー

世界の委託生産市場の概要

  • 概要

CMOアウトソーシングに対する態度と認識の影響

  • 世界の医薬品・バイオテクノロジー企業のセグメント

好みのCMOとそれらの選択を促進する要因

  • 概要

アウトソーシングおよび製造市場

  • 成長機会・脅威の評価

マーケティング機会の領域

  • 概要

付録

Frost & Sullivan について

目次
Product Code: ND00

What Pharmaceutical and Biotechnology Companies Want and How to Compete for their Business

The overall objective of this study was to provide contract manufacturing organizations (CMOs) a sound basis for formulating an effective strategy to compete in the market, including areas of opportunities and threats. As far as the market dynamics and CMO selection are concerned, overall satisfaction and likelihood of contract renewal are in the 40-50% range across all product types, indicating opportunity for CMO vendor switching in the future. Of all parameters used in CMO agreements and selection, “volume commitments” ranks as the most important while “capacity and site transfer” ranks second. Overall, pharmaceutical and biotechnology companies prefer to outsource to CMO companies which possess operations in the same region.

Table of Contents

1. Global Contract Manufacturing Market

Introduction

  • Title, Research Team, and Table of Contents

Research Objectives

  • Research Objectives and Methodology

Executive Summary

  • Executive Summary

An Overview of the Global Contract Manufacturing Market

  • Overview

Impact of Attitudes and Perceptions on CMO Outsourcing

  • Segmentation of Global Pharmaceutical and Biotechnology Companies

Preferred CMOs and Drivers of their Selection

  • Overview

The Outsourcing and Manufacturing Markets

  • Assessing Growth Opportunities and Threats

Areas of Marketing Opportunities

  • Overview

Appendices

  • Additional Details

The Frost & Sullivan Story

  • Overview
Back to Top