表紙
市場調査レポート

ラテンアメリカにおけるノンリニア型の有料TVサービス市場の分析

Hot Topic-Insights from Non-linear Pay TV Services in Latin America

発行 Frost & Sullivan 商品コード 284087
出版日 ページ情報 英文 50 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.85円で換算しております。
Back to Top
ラテンアメリカにおけるノンリニア型の有料TVサービス市場の分析 Hot Topic-Insights from Non-linear Pay TV Services in Latin America
出版日: 2013年09月23日 ページ情報: 英文 50 Pages
概要

当レポートでは、ラテンアメリカにおけるノンリニア型の有料TVサービス市場について調査分析し、消費者行動の変化、競合情勢、効果的な市場戦略などを提供して、概略以下の構成でお届けいたします。

目次

  • エグゼクティブサマリー
  • イントロダクション
  • ノンリニア型のブロードバンド、スマートデバイス、OTTサービスの3本柱
  • 顧客行動の変化
  • 有料TV産業への影響と競合情勢
  • 主要なケーススタディ
  • 結論
  • 付録
  • Frost & Sullivanについて
目次
Product Code: 9845 Segment 35

Young consumers with evolving viewing habits, the prevalence of broadband services, and rise of smart devices have changed how television operates. This market insight research service analyzes non-linear pay tv services in Latin America and highlights how new consumer behavior is influencing the market. It benchmarks the competitive landscape and provides insights into effective market strategies for the region. Countries include Mexico, Colombia, Venezuela, Argentina, Chile, and Brazil, with a special emphasis on Brazil. The base year is 2012 and the forecast period is 2013 to 2017.

Table of Contents

  • Executive Summary
  • Introduction
  • The 3 Pillars of Non-linear Evolution-Broadband, Smart Devices, and OTT Services
  • Changing Customer Behavior
  • Impacts on the Pay TV Industry and its Competitive Landscape
  • Selected Case Studies
  • Conclusions
  • Appendix
  • The Frost & Sullivan Story
Back to Top