株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

北米のワイパーブレードのアフターマーケットの戦略的分析:なぜ製品設定が成長に不可欠なのか

Strategic Analysis of the 2012 North American Wiper Blade Aftermarket: Why Product Positioning is Essential to Growth

発行 Frost & Sullivan 商品コード 277684
出版日 ページ情報 英文 92 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=114.81円で換算しております。
Back to Top
北米のワイパーブレードのアフターマーケットの戦略的分析:なぜ製品設定が成長に不可欠なのか Strategic Analysis of the 2012 North American Wiper Blade Aftermarket: Why Product Positioning is Essential to Growth
出版日: 2013年07月30日 ページ情報: 英文 92 Pages
概要

当レポートでは、北米(米国・カナダ)のワイパーブレードのアフターマーケットについて分析し、全体的な市場促進・抑制要因や、市場規模の実績値・予測値(過去4年間・今後7年間分)、国別の詳細動向、製品種類別の市場シェア、各流通経路からの市場収益額、技術・製品ロードマップ、今後の市場の方向性などを調査して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

当レポートは、以下の疑問にお答えいたします。

  • 今後の市場を形成するような、外部からの影響要因とは何か?
  • 収益拡大のために、メーカー各社は自社製品の市場での位置づけをどう設定すればいいのか?
  • 市場の流通構造を通して、消費者の購入行動について何が分かるのか?
  • 今後、どの製品部門が成長するのか?
  • 究極的に、この市場はメーカーや流通業者にプラス成長の機会を与えるのか?

エグゼクティブ・サマリー

分析の範囲・目的・背景・手法

定義と分類

市場概況

ワイパーブレードの全体的なアフターマーケット

外部からの影響:市場促進・抑制要因

市場の予測と傾向

米国のワイパーブレードのアフターマーケット

カナダのワイパーブレードのアフターマーケット

結論と将来展望

付録

Frost & Sullivanについて

目次
Product Code: NB83-01-00-00-00

Abstract

Why Product Positioning is Essential to Growth

This research service analyzes the North American wiper blade aftermarket in 2012. It measures revenue for the United States and Canada at the manufacturer level. It analyzes key market drivers and restraints, revenue shares by product type, and revenue through each distribution channel. Market engineering measurements are also examined. A distribution channel structure is provided, along with technology and a product roadmap. The study concludes with the final word, three big predictions for the market. Market analysis is provided from the historical period spans 2009 to 2011. The forecast period spans 2013 to 2019, and the base year is 2012.

Key Questions this Study Will Answer

  • What are the key external forces that will shape this market in the future?
  • How should manufacturers position their products to generate revenue growth?
  • What can the distribution structure of the market tell us about consumer purchasing behavior?
  • Which product segments are expected to grow through 2018?
  • Ultimately, does the future of this market represent a positive growth opportunity for manufacturers and distributors?

Table of Contents

  • 1.Executive Summary
  • 2.Research Scope, Objectives, Background, and Methodology
  • 3.Definitions and Segmentation
  • 4.Market Overview
  • 5.Total Wiper Blade Aftermarket
  • 6.External Challenges: Drivers and Restraints
  • 7.Forecast and Trends
  • 8.US Wiper Blade Aftermarket
  • 9.Canadian Wiper Blade Aftermarket
  • 10.Conclusions and Future Outlook
  • 11.Appendix
  • 12.The Frost & Sullivan Story
Back to Top