株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

アルゼンチンとチリのコンタクトセンターアウトソーシングサービス市場の分析

Analysis of the Argentinean and Chilean Contact Center Outsourcing Services Market

発行 Frost & Sullivan 商品コード 261298
出版日 ページ情報 英文 98 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=115.27円で換算しております。
Back to Top
アルゼンチンとチリのコンタクトセンターアウトソーシングサービス市場の分析 Analysis of the Argentinean and Chilean Contact Center Outsourcing Services Market
出版日: 2013年02月04日 ページ情報: 英文 98 Pages
概要

当レポートでは、アルゼンチンとチリのコンタクトセンターアウトソーシングサービス市場について調査分析し、収益・ワークステーションの成長に焦点を当てて、市場エンジニアリング評価、市場促進要因・抑制要因について検証し、予測と動向、市場シェアと競合分析、セグメント別分析なども含めて、概略以下の構成でお届けいたします。

目次

  • イントロダクション
  • エグゼクティブサマリー
  • CRM BPO・コンタクトセンターアウトソーシングサービス:市場概要
  • CRM BPO・コンタクトセンターアウトソーシングサービス:総合市場
  • アウトソーシングサービス
  • まとめ
  • 付録
目次
Product Code: NC21-01-00-00-00

Abstract

The contact center outsourcing services market witnessed growth in revenue and workstations in Argentina and Chile during 2011 and 2012. The economic downturn in Europe and United States slowed demand from existing customers abroad, especially for companies with offshore campaigns and telemarketing operations to Spain. This research service examines the market engineering measurements as well as market drivers and restraints. It presents forecasts and trends in both countries, and includes market share and competitive analyses. It also breaks down outsourcing services by industry vertical, contact medium, interaction type, and service type. The study period is 2011-2019; the base year is 2012.

Table of Contents

1. Argentina and Chile Outsourcing Trends

Introduction

  • Study Title, Research Team and Table of Contents

Executive Summary

  • Executive Summary

CRM BPO and CCO Market Overview

  • Market Overview

Total CRM BPO and Contact Center Outsourcing Services Market

  • Contact Center Outsourcing Services Market

Outsourcing Services

  • Outsourcing

The Last Word

  • Three Big Predictions

Appendix

  • Additional Information
Back to Top