市場調査レポート

コロンビアおよびペルーにおけるコンタクトセンターアウトソーシングサービス市場の分析

Analysis of the Colombian and Peruvian Contact Center Outsourcing Services Markets

発行 Frost & Sullivan 商品コード 261000
出版日 ページ情報 英文 91 Pages
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コロンビアおよびペルーにおけるコンタクトセンターアウトソーシングサービス市場の分析 Analysis of the Colombian and Peruvian Contact Center Outsourcing Services Markets
出版日: 2013年01月29日 ページ情報: 英文 91 Pages
概要

2012年におけるコロンビアおよびペルーのコンタクトセンター市場は、強い成長を示しました。成長は2011年から僅かに減速したものの、コロンビアおよびペルー市場を取り巻くプラスの投資環境は将来も継続するでしょう。

当レポートでは、コロンビアおよびペルーにおけるコンタクトセンターアウトソーシングサービス市場について調査し、両国における市場成長の促進因子と阻害因子、市場予測、および競合情勢などを分析しており、概略以下の構成でお届けします。

当レポートは、以下の疑問にお答えいたします。

  • 市場は成長しているのか?その持続期間や成長率は?
  • 両国における産業の状況は?それらはさらなる成長に達するよう正しく構成されているか?
  • コロンビア・ペルーにおける成長の主要な促進因子・阻害因子は?
  • 市場の構造は時間の経過とともにどのように変化するか?注目のコンペティターは?
  • 現在の製品/サービスは顧客のニーズを満たしているか?それともさらなる開発が必要か?現在の製品/サービスは共有化されるか?新しい製品/サービスが発生するか?
  • オフショアサービスは短期的・中期的にどのように発展するか?

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 市場概要

第3章 コンタクトセンターアウトソーシングサービス市場

  • 外部課題:促進因子・阻害因子
  • 予測・動向
  • 市場シェア・競合分析

第4章 アウトソーシングサービス

第5章 総論

第6章 付録

目次
Product Code: NBC5-01-00-00-00

Abstract

The CRM development of Colombia and Peru

The Colombian and Peruvian contact center markets witnessed strong development in 2012. Despite growth slightly decelerating from 2011, positive investment atmosphere surrounding the Colombian and Peruvian market when looking to the future persists. The key driver for this increase is the expected organic growth of major companies within the industry in both countries, plus new global contributors that landed in the Andean region in the pursuit of a regional hub. The market is expected to change its overall dependency on offshore Spanish contract incomes, as the European economic crisis will move the focus to near-shore and United States markets.

Key Questions This Study Will Answer

  • Is the market growing, and how long will it continue to grow and at what rate?
  • Which is the status of the industry within these countries? Are those structured correctly to reach further growth?
  • What are the key drivers and restraints for growth within Colombia and Peru?
  • How will the structure of the market change over time? Which are the key competitors to watch?
  • Are the products/services offered today meeting customer needs or is there additional development needed? Will the current products/services get commoditized? Will new products/services arise?
  • How will offshore services evolve in the short and medium term?

Table of Contents

  • 1. Executive Summary
  • 2. Market Overview
  • 3. Contact Center Outsourcing Services Market
    • External Challenges: Drivers and Restraints
    • Forecasts and Trends
    • Market Share and Competitive Analysis
  • 4. Outsourcing Services
  • 5. The Last Word
  • 6. Appendix
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