市場調査レポート

米国の防衛地理空間市場の分析

Analysis of the U.S. Defense Geospatial Market

発行 Frost & Sullivan 商品コード 252719
出版日 ページ情報 英文 52 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=106.71円で換算しております。
Back to Top
米国の防衛地理空間市場の分析 Analysis of the U.S. Defense Geospatial Market
出版日: 2012年10月16日 ページ情報: 英文 52 Pages
概要

当レポートでは、米国の防衛地理空間市場について調査分析し、市場概要、市場促進要因・抑制要因、予測と動向、市場シェアと競合分析などを提供し、概略以下の構成でお届けいたします。

本調査で扱っている内容

  • 地理空間市場のどのくらいのシェアが、未分類の領域で利用可能か?
  • 既存の競合企業は顧客ニーズに見合うように適切に構造化されているか?
  • 現在の企業/製品/サービスは存続するか?他の企業の買収は?
  • 時間の経過で、どのように市場構造が変化していくか?
  • 現在提供されている製品/サービスは顧客ニーズに見合っているか、それとも更なる開発が必要とされているか?
  • ベンダーは独立できるか?レベルアップには事業提携が必要か?

目次

  • エグゼクティブサマリー
  • 市場概要
  • 防衛地理空間:総合市場
    • 外部の課題:促進要因と抑制要因
    • 予測と動向
    • 市場シェアと競合分析
  • 防衛地理空間の内訳
  • まとめ(結論と影響)
  • 付録
目次
Product Code: NB6C

Abstract

Focus Shifts from Products to Tools and Services

This research service examines the U.S. defense geospatial market from 2011 to 2017. The market has grown as new tools and technologies have been developed through real-world operations. Afghanistan and Iraq have provided problem sets driving innovation and development of better geospatial tools and services. Geospatial intelligence (GEOINT) has matured into its own specialty, creating many analysis variables from human terrain to sensor/radar development. The commercial geospatial market is propagating these events and delivering technologies to mobile users in numerous industries quicker and more efficiently. As the defense geospatial market expands, planners will look toward commercial solutions to meet operational requirements.

Key Questions This Study Will Answer

  • How much share of the geospatial market is available within the unclassified realm?
  • Are the existing competitors structured correctly to meet customer needs?
  • Are geospatial products and services an industry or a market? Will companies, products and services continue to exist or will they get acquired by other companies?
  • How will the structure of the geospatial market change with time?
  • Are geospatial products and services offered today meeting customer needs or is additional development needed?
  • Are the vendors in the space ready to go it alone, or do they need partnerships to take their business to the next level?

Table of Contents

  • 1. Executive Summary
  • 2. Market Overview
  • 3. Total Defense Geospatial Market
    • External Challenges: Drivers and Restraints
    • Forecasts and Trends
    • Market Share and Competitive Analysis
  • 4. Defense Geospatial Breakdown
  • 5. The Last Word (Conclusions and Implications)
  • 6. Appendix
Back to Top