株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

南部アフリカ開発共同体(SADC)主要国における降圧剤市場の分析

Analysis of the Antihypertensive Market in Select SADC Countries

発行 Frost & Sullivan 商品コード 251405
出版日 ページ情報 英文
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=114.77円で換算しております。
Back to Top
南部アフリカ開発共同体(SADC)主要国における降圧剤市場の分析 Analysis of the Antihypertensive Market in Select SADC Countries
出版日: 2012年09月25日 ページ情報: 英文
概要

当レポートでは、南部アフリカ開発共同体(SADC)加盟国における降圧剤(抗高血圧薬)市場について分析し、地域全体および主要国の市場規模や成長率、全体的な市場構造(促進・阻害要因など)、主要製品の市場規模(地域全体・主要国レベル)、各国における主要サプライヤーの市場シェアなどを調査・計測して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

当レポートは、以下の疑問にお答えいたします。

  • 降圧剤の市場規模はどれだけか?成長見通し・成長率は?
  • どのクラスの薬剤が利用されているのか?その理由は?今後の売上高増加率は?
  • 市場の主な促進要因は何か?市場成長の主な抑制要因はどれか?
  • どの企業が、各国の主要なサプライヤーとなっているのか?市場の主導権を握った主な成功要因は?
  • どの国に市場機会が存在するのか?

エグゼクティブ・サマリー

市場概況

降圧剤の全般的市場

  • 外部からの影響:市場促進・抑制要因
  • 市場の予測と傾向
  • 市場シェア及び競争分析

CEOの全方位的見解

ジンバブエ市場の詳細分析

マラウイ市場の詳細分析

モーリシャス市場の詳細分析

結論

付録

目次
Product Code: M8A2-01-00-00-00

Abstract

Is There an Opportunity for Growth in the Antihypertensive Market?

This research service presents the findings on the antihypertensive market in select Southern Africa Developing Countries (SADC). The market size and growth of the total antihypertensive market is provided at total and country level. These give an insight into the major factors that are driving the market, together with main restrains that are limiting growth. The market size and growth for the four main drug classes are also presented both at aggregate and country level. At country level, a brief competitive overview is also provided for the antihypertensive market and this highlights key suppliers in the market and their respective market share. Key products that are top performing for each key supplier are also presented.

Key Questions This Study Will Answer

  • What is the size of the antihypertensive market, is it expected to grow and at what rate?
  • Which drug class is widely used and why? What is the expected growth rate?
  • What are the key drivers for growth? What are the main restraints that are inhibiting growth?
  • Which companies are the key suppliers in each country? What are the key success factors to gain market leadership?
  • In which country do opportunities exists?

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Market Overview

3. Total Antihypertensive Market

  • External Challenges: Drivers and Restraints
  • Forecast and Trends
  • Mega Trends and Industry Convergence Implications

4. The CEO's 360 Degree Perspective on the Antihypertensive Market

5. Zimbabwe Breakdown

6. Malawi Breakdown

7. Mauritius Breakdown

8. The Last Word

9. Appendix

Back to Top