株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

アジア太平洋地域のホステッドコンタクトセンター市場の分析

Analysis of the Asia-Pacific Hosted Contact Center Market

発行 Frost & Sullivan 商品コード 249888
出版日 ページ情報 英文 170 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
こちらの商品の販売は終了いたしました。
Back to Top
アジア太平洋地域のホステッドコンタクトセンター市場の分析 Analysis of the Asia-Pacific Hosted Contact Center Market
出版日: 2013年10月15日 ページ情報: 英文 170 Pages

当商品の販売は、2016年01月14日を持ちまして終了しました。

概要

当レポートでは、アジア太平洋地域諸国におけるホステッドコンタクトセンター市場について分析し、地域全体の市場規模の推移(数量・金額ベース)や影響要因、産業レベル・企業レベルでの競争環境、主要ベンダー・サービスプロバイダーのプロファイル、各地域・主要国の詳細動向などを調査・推計して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

エグゼクティブ・サマリー

市場概況

ホステッドコンタクトセンターの全般的市場

  • 外部からの影響:市場促進・抑制要因
  • 市場の予測と傾向
  • 需要分析
  • 製品構成分析:アプリケーション・ベンダーの場合
  • 製品構成分析:サービス・ベンダーの場合

オセアニア諸国(オーストラリア・ニュージーランド)市場の詳細分析

ASEAN諸国(シンガポール、マレーシア、インドネシア、フィリピン、タイ、ベトナム)市場の詳細分析

中国語圏(中国本土、香港、台湾)市場の詳細分析

インド市場の詳細分析

日本市場の詳細分析

韓国市場の詳細分析

戦略的提言

結論(分析結果とその影響)

付録

目次
Product Code: P756

This research service includes analysis of the hosted contact center services market in the Asia-Pacific region. Market sizing and forecasting is provided for Asia Pacific in terms of both seats and revenue. The competitive landscape is examined at a vendor level as well as at a service provider level. Furthermore, profiles of key hosted vendors and service providers in the region are provided. Regional analyses and forecasting are provided for six regions within the total Asia Pacific market including Association of Southeast Asian Nations (ASEAN), Greater China, India, Japan, and South Korea.

Key Questions This Study Will Answer

  • Is the market growing? How long will it continue to grow, and at what rate? What are the key growing countries in the short term and long term?
  • What are the driving/restraining factors that would shape the future of the sector? What initiatives are taken by the ecosystem players to take advantage of the market conditions?
  • What is the current competitive landscape? How is the competitive landscape expected to evolve in future? How are ecosystem players gearing up for the future?
  • How will the market change over time? Would there be a shift in business model/pricing strategy?
  • Which segment will drive future adoption? What are some of the vertical specific trends?
  • Are the products/services offered today meeting customer needs or is there additional development that is needed?

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Market Overview

3. Total Hosted Contact Center Market

  • External Challenges: Drivers and Restraints
  • Forecasts and Trends
  • Demand Analysis
  • Eco-system Analysis--Application Vendor
  • Eco-system Analysis--Service Providers

4. ANZ Market Breakdown

5. ASEAN Market Breakdown

6. Greater China Market Breakdown

7. India Market Breakdown

8. Japan Market Breakdown

9. South Korea Market Breakdown

10. Strategic Recommendations

11. The Last Word (Conclusions and Implications)

12. Appendix

Back to Top