市場調査レポート

南アフリカの金融業・小売業内部でのBPO(ビジネスプロセス・アウトソーシング)およびコンタクトセンター市場の需要分析

Demand Analysis of the BPO and Contact Centre Market within the South African Financial and Retail Sectors

発行 Frost & Sullivan 商品コード 239827
出版日 ページ情報 英文
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.39円で換算しております。
Back to Top
南アフリカの金融業・小売業内部でのBPO(ビジネスプロセス・アウトソーシング)およびコンタクトセンター市場の需要分析 Demand Analysis of the BPO and Contact Centre Market within the South African Financial and Retail Sectors
出版日: 2012年05月04日 ページ情報: 英文
概要

当レポートでは、南アフリカのビジネスプロセス・アウトソーシング(以下BPO)およびコンタクトセンター市場、特に同国の金融業・小売業を対象としたものに関する戦略手分析・考察を実施し、現在の市場規模の計測、3通りのシナリオに基づく今後の市場規模の予測、各シナリオの前提条件、金融業・小売業全体の動向(特に需要の変動)、今後の市場参入企業への提言などを盛り込んで、概略以下の構成でお届けします。

第1章 エグゼクティブ・サマリー

第2章 外部からの影響:市場促進・抑制要因

第3章 全体的な市場の予測と傾向

第4章 需要分析

第5章 戦略的提言と分析結果

第6章 結論

目次
Product Code: M7F7

Abstract

Identifying Specific Opportunities Within the Two Sectors

The aim of this research service is to strategically analyse the South African business process outsourcing and contact centre market. It provides the current and future size of the market. The forecasts are done over three scenarios, each with differing levels of success in the outcome: high road, middle road, and low road. The assumptions associated with each scenario are also presented. More pertinently, the study analyses the demand dynamics of the market, which encompasses identifying the key end users in the financial and retail sectors and how to understand user requirements and trends. It also provides strategic recommendations for current and future market participants.

Table of Contents

1. Executive Summary

Overview of Executive Summary

  • Introduction to the Executive Summary

2. External Challenges, Total Market Drivers and Restraints

Overview of the External Challenges

  • Introduction to the External Challenges, Total Market Drivers and Restraints

3. Total Market Forecasts and Trends

Overview of the Total Market Forecasts and Trends

  • Introduction to the Total Market Forecasts and Trends

4. Demand Analysis

Overview of the Demand Analysis

  • Introduction to the Demand Analysis

5. Strategic Recommendations and Conclusion

Overview of the Strategic Recommendations

  • Introduction to the Strategic Recommendations

6. The Last Word

Overview of the Last Word

  • Introduction to the Last Word
Back to Top