市場調査レポート

ブラジルのコンタクトセンターアウトソーシングサービス市場分析:2011年

Analysis of the Brazilian Contact Center Outsourcing Services Market 2011

発行 Frost & Sullivan 商品コード 235760
出版日 ページ情報 英文 59 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.75円で換算しております。
Back to Top
ブラジルのコンタクトセンターアウトソーシングサービス市場分析:2011年 Analysis of the Brazilian Contact Center Outsourcing Services Market 2011
出版日: 2012年03月30日 ページ情報: 英文 59 Pages
概要

当レポートでは、ブラジルのコンタクトセンターアウトソーシングサービス市場について詳細に調査し、市場影響因子、市場動向および競合情勢などを分析しており、今後の市場予測とともに、概略以下の構成でお届けいたします。

目次

  • エグゼクティブサマリー
  • 市場概要
    • コンタクトセンターアウトソーシング市場全体
      • 外部課題:促進因子・阻害因子
      • 予測・動向
      • 市場シェア・競合分析
  • アウトソーシングサービス
  • まとめ
  • 付録
目次
Product Code: NAA2-01-00-00-00

Abstract

The market environment is watching a changing in its landscape, with acquisitions and fusion of companies. At medium term, it is expected that the Brazilian market will have no more than ten players.

Table of Contents

  • Executive Summary
  • Market Overview
    • Total Contact Center Outsourcing Services Market
      • External Challenges: Drivers and Restraints
      • Forecasts and Trends
      • Market Share and Competitive Analysis
  • Outsourcing Services
  • The Last Word (Conclusions and Implications)
  • Appendix
Back to Top