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市場調査レポート

南アフリカのマネージドサービス市場

Managed Services Market in South Africa

発行 Frost & Sullivan 商品コード 230098
出版日 ページ情報 英文 40 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
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南アフリカのマネージドサービス市場 Managed Services Market in South Africa
出版日: 2016年05月27日 ページ情報: 英文 40 Pages
概要

ICT市場のマネージドサービスは、広範囲なソリューションに及んでいます。ただし、そのソリューションの多くは、業界の本質やその競合情勢の変化によって、影響を受けてきました。

当レポートでは、南アフリカのマネージドサービス市場について調査分析し、プロジェクトの概要、世界の情勢など、体系的な情報を提供しています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 プロジェクトの概要

  • 顧客の要求の変化に応えるために、ソリューションは進化すべき
  • 主要8産業におけるマネージドサービスの分析
  • 定義

第3章 世界のマネージドサービスの情勢

  • マネージドサービスの提供は大幅に増加する見通し
  • マネージドサービスは大幅な進化を遂げた
  • 新しい利点は説明責任、拡張性、スキルへのアクセスなど
  • 顧客履歴の管理が重要要件

第4章 調査結果

  • 産業の比較
  • アプリケーション
  • マネージドサービス市場の競争
  • サービスプロバイダー
  • 顧客によるプロバイダーへの不満
  • 現在のマネージドサービス支出の内訳
  • マネージドサービス支出の増加
  • 産業ごとに異なるサービス分野を比較
  • 主要成功要因

第5章 結論

第6章 付録

第7章 Frost & Sullivanについて

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目次
Product Code: MB47-01-00-00-00

Analysis of the Growth Opportunity and Indicators of the Customer Experience

Managed services in the ICT market cover a wide range of solutions; however, all of these solutions have been affected by the changing nature of the industry and its competitive landscape. With the South African managed services market facing increased competitive rivalry, understanding and proactively managing the customer journey have become even more important, with providers facing severe scrutiny on both qualifying and differentiating services. The greatest chance of success in this landscape will come to enterprises that anticipate changing market expectations across different industries and adjust their services proactively, thus helping their clients optimise their use of ICT.

Table of Contents

1. EXECUTIVE SUMMARY

  • 1. Managed Services Have Undergone a Significant Evolution
  • 2. Breakdown of Current Managed Services Pending
  • 3. Key Enablers Include Access to Expertise and Cost Reduction

2. PROJECT OVERVIEW

  • 1. Solutions Must Evolve to Meet Changing Customer Requirements
  • 2. Managed Services were Analysed across 8 Key Industries
  • 3. Definitions
  • 4. Definitions (continued)

3. THE GLOBAL MANAGED SERVICES LANDSCAPE

  • 1. The Provision of Managed Services Is Expected to Grow Significantly
  • 2. Managed Services Have Undergone a Significant Evolution
  • 3. New Benefits Include Accountability, Scalability, and Access to Skills
  • 4. Managing the Customer Journey Is a Key Requirement

4. RESEARCH FINDINGS

  • 1. Industry Comparisons Reveal Key Growth Opportunities
  • 2. Applications are Recognised as the Key Area of Growth
  • 3. Competition in the Managed Services Market has Exploded
  • 4. Service Providers are Separated by Segment Expertise
  • 5. Customers have Voiced Widespread Dissatisfaction with their Providers
  • 6. Breakdown of Current Managed Services Spending
  • 7. Growth in Managed Services Spending
  • 8. Comparing Different Service Areas per Industry
  • 9. Key Enablers Include Access to Expertise and Cost Reduction

5. CONCLUSIONS

  • 1. Consulting Providers Provided the Best Customer Experience
  • 2. Customers Value Service Providers that Offer Strategic Input
  • 3. Enterprises are Reluctant to Entrust All ICT Needs to One Provider

6. APPENDIX

  • 1. Customer Experience Matrix Methodology

7. THE FROST & SULLIVAN STORY

  • 1. The Frost & Sullivan Story
  • 2. Value Proposition: Future of Your Company & Career
  • 3. Global Perspective
  • 4. Industry Convergence
  • 5. 360° Research Perspective
  • 6. Implementation Excellence
  • 7. Our Blue Ocean Strategy
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