市場調査レポート

ラテンアメリカのコンタクトセンター向けアプリケーション市場の分析

Analysis of the Contact Center Applications Market

発行 Frost & Sullivan 商品コード 229705
出版日 ページ情報 英文 108 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=106.71円で換算しております。
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ラテンアメリカのコンタクトセンター向けアプリケーション市場の分析 Analysis of the Contact Center Applications Market
出版日: 2012年01月24日 ページ情報: 英文 108 Pages
概要

ラテンアメリカのコンタクトセンター向けアプリケーション市場は2009年に3.0%の成長を達成し、また今後7年間も持続的に成長すると予測されています。地域別に見ると、アンデス地域が最も高い成長率を達成し、今後も年平均で6.6%の成長が見込まれています。また部門別では、エージェント・パフォーマンス最適化(APO)関連市場が今後7年間で71.7%(年平均で8.0%)成長すると予想されています。

当レポートでは、ラテンアメリカおよびカリブ海地域のコンタクトセンター向けアプリケーション市場について調査し、全体的な市場構造や部門別・国別の詳細な市場動向などを分析して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

エグゼクティブ・サマリー

市場概況

市場全体の分析

  • 外部からの影響:市場促進・抑制要因
  • 市場の予測と傾向
  • 市場シェアおよび競争分析

部門別の詳細分析

  • インバウンド・コンタクト・ルーティング・システム
  • 音声自動応答(IVR)
  • アウトバウンド・ダイヤルシステム
  • エージェント・パフォーマンス最適化(APO)

国別の詳細分析

  • ブラジル
  • メキシコ
  • 中米・カリブ海諸国
  • アンデス地域
  • コロンビア
  • コーノ・スール(南米南部)
  • アルゼンチン
  • チリ

結論

付録

目次
Product Code: NA80

Abstract

This study covers the contact center applications market in the Latin America and Caribbean. It breaks the market into sub-regions and application segments including ICR, IVR, Outbound, and APO. It also focuses on market challenges, drivers, restraints, and trends. The Latin American contact center applications market grew 3.0 percent from 2009, and it is proving a positive investment area, shown by an encouraging seven-year growth rate. The Andean region grew the most and will continue to grow in the near future, showing a compound annual growth rate (CAGR) of 6.6 percent. Backed by a CAGR of 8.0 percent, APO income will increase by a total of 71.7 percent in these seven years, indicating the highest growth perceived for the base year.

Table of Contents

  • Executive Summary
  • Market Overview
  • Total Contact Center Applications Market
    • External Challenges: Drivers and Restraints
    • Forecasts and Trends
    • Market Share and Competitive Analysis
  • Segment Breakdown - Total Contact Center Applications Market
    • Inbound Contact Routing Systems
    • Interactive Voice Response
    • Outbound Dialing Systems
    • Agent Performance Optimization
  • Regional Breakdown - Total Contact Center Applications Market
    • Brazil
    • Mexico
    • Central America and the Caribbean
    • Andean Region
    • Colombia
    • Southern Cone
    • Argentina
    • Chile
  • The Last Word
  • Appendix
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