市場調査レポート

北米のエンタープライズテレフォニーの導入および管理サービス市場

North American Enterprise Telephony Implementation and Management Services Market

発行 Frost & Sullivan 商品コード 227792
出版日 ページ情報 英文 98 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.50円で換算しております。
Back to Top
北米のエンタープライズテレフォニーの導入および管理サービス市場 North American Enterprise Telephony Implementation and Management Services Market
出版日: 2011年12月30日 ページ情報: 英文 98 Pages
概要

当レポートでは、北米のエンタープライズテレフォニー市場について調査分析し、テレフォニー機器ベンダー、サービスプロバイダー、付加価値再販業者(VAR)、システムインテグレーター(SI)向けに、テレフォニー顧客宅内機器(CPE)サービス市場について詳細な分析を提供し、市場の成長促進要因・抑制要因、競合情勢、需要、市場シェア、収益予測なども含め、概略以下の構成でお届けいたします。

エグゼクティブサマリー

市場の概要

  • 定義
  • Q&A
  • 国別
  • サービスタイプ別
  • 事業規模別
  • 事業規模別の説明
  • 販売経路
  • 販売経路の説明

外的課題:総市場の成長促進要因・抑制要因

  • 促進要因の影響と期間
  • 促進要因の説明
  • 抑制要因の影響と期間
  • 抑制要因の説明

総市場の予測と動向

  • 市場エンジニアリング評価
  • 予測の前提条件
  • 総市場の収益予測
  • 収益予測の説明
  • 総市場の収益予測(サービスタイプ別)

総市場の需要分析

  • 影響度
  • マネージドサービスのユーザー
  • マネージドサービスのユーザー以外
  • 認知されているマネージドサービスの利点
  • 認知されているマネージドサービスの欠点

総市場の市場シェアと競合分析

  • 市場シェア
  • 競合環境
  • 主要競合企業のSWOT分析
  • 競合要因と評価
  • AT&T
  • Arrow S3
  • Avaya, Inc.
  • Black Box Network Services
  • Cisco Systems, Inc.
  • Mitel Networks Corporation
  • NEC Corporation of America
  • Verizon Business

導入および専門サービスの内訳

  • セグメント別収益予測
  • セグメント別収益予測の説明

契約上のメンテナンスサービスの内訳

  • セグメント別収益予測
  • セグメント別収益予測の説明

マネージドサービスの内訳

  • セグメント別収益予測
  • セグメント別収益予測の説明

実費精算(T&M)サービスの内訳

  • セグメント別収益予測
  • セグメント別収益予測の説明

まとめ

Frost&Sullivanについて

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: NA61

Abstract

This strategic analysis is part of Frost & Sullivan's continued coverage of the enterprise telephony marketplace. Through extensive primary and secondary research, this analysis provides telephony equipment vendors, service providers, value-added resellers (VARs), systems integrators (SIs) and other market participants with a detailed analysis of the telephony customer premises equipment (CPE) services marketplace. Within this analysis, Frost & Sullivan has presented the market drivers, restraints, competitive landscape, segmentation, demand, market shares, and revenue of the rapidly evolving telephony CPE market.

Table of Contents

Executive Summary

  • Executive Summary
  • Market Engineering Measurements
  • CEO's Perspective

Market Overview

  • Definitions
  • Key Questions This Study Will Answer
  • Segmentation by Country
  • Segmentation by Service Type
  • Segmentation by Business Size
  • Segmentation by Business Size Discussion
  • Distribution Channels
  • Distribution Channels Discussion

External Challenges: Drivers and Restraints Total Market

  • Drivers Impact and Duration
  • Drivers Explanation
  • Restraints Impact and Duration
  • Restraints Explanation

Forecasts and Trends Total Market

  • Market Engineering Measurements
  • Forecast Assumptions
  • Total Enterprise Telephony Implementation and Management Services Market Revenue Forecast
  • Revenue Forecast Discussion
  • Total Enterprise Telephony Implementation and Management Services Market Percent Revenue Forecast by Service Type

Demand Analysis Total Market

  • Degree of Influence
  • Users of Managed Services
  • Non-Users of Managed Services
  • Perceived Managed Services Benefits
  • Perceived Managed Services Disadvantages

Market Share and Competitive Analysis Total Market

  • Market Share
  • Competitive Environment
  • Top Competitors SWOT Analysis
  • Competitive Factors and Assessment
  • AT&T Profile
  • Arrow S3 (Shared Technologies) Profile
  • Avaya, Inc. Profile
  • Black Box Network Services Profile
  • Cisco Systems, Inc. Profile
  • Mitel Networks Corporation Profile
  • NEC Corporation of America Profile
  • Verizon Business Profile

Installation and Professional Services Breakdown

  • Installation and Professional Services Segment Revenue Forecast
  • Installation and Professional Services Segment Revenue Forecast Discussion

Contractual Maintenance Services Breakdown

  • Contractual Maintenance Services Segment Revenue Forecast
  • Contractual Maintenance Services Segment Revenue Forecast Discussion

Managed Services Breakdown

  • Managed Services Segment Revenue Forecast
  • Managed Services Segment Revenue Forecast Discussion

Time and Material Services Breakdown

  • Time and Material Services Segment Revenue Forecast
  • Time and Material Services Segment Revenue Forecast Discussion

The Last Word

  • Three Big Predictions

Appendix

  • Market Engineering Methodology
  • Other Competitors
  • Avaya, Inc. Profile (continued)
  • Black Box Network Services Profile (continued)
  • Frost & Sullivan Survey Method Details and Corporate Demographic Profile
  • Frost & Sullivan Survey Corporate Demographic Profile
Back to Top