市場調査レポート

インドのコンタクトセンター市場:2010年の評価

Contact Center Market Assessment in India, CY2010

発行 Frost & Sullivan 商品コード 227329
出版日 ページ情報 英文
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=106.12円で換算しております。
Back to Top
インドのコンタクトセンター市場:2010年の評価 Contact Center Market Assessment in India, CY2010
出版日: 2011年12月23日 ページ情報: 英文
概要

当レポートでは、インドのコンタクトセンター市場について調査分析し、市場成長促進要因・抑制要因、価格設定、流通、需要、地域動向などを検証し、2017年までの市場予測のほか、市場分析も提供して、概略以下の構成でお届けいたします。

エグゼクティブサマリー

定義と調査手法

インドのコンタクトセンター市場の評価:概要

  • 市場エンジニアリング評価
  • 主な市場動向
  • 2010年のコンタクトセンター業界の主要取引
  • 2010年のコンタクトセンター業界の主要イベント
  • 市場成長促進要因
  • 市場成長抑制要因

コンタクトセンター市場の予測

  • コンタクトセンター数別の市場予測
  • コンタクトセンターモデル別のシート分布
  • シート数別の市場予測
  • エージェント数別の市場予測
  • 成長率チャート

コンタクトセンター市場の分析

  • コンタクトセンターモデル別の動向
  • 事業モデルの市場シェアの進化
  • 産業別の動向
  • 労働者の動向
  • 給与の動向
  • 国別の動向

競合ハイライト

まとめ

Frost & Sullivanについて

図表

目次
Product Code: P571

Abstract

This study covers the state of the Indian contact centers market, examining drivers and restraints for growth, pricing, distribution, demand and geographical trends. Following from these, market growth for the market segments are forecasted. The base year is 2010 with forecasts running through 2017. It contains market sizing and forecasting in terms of number of contact centers, number of agents as well as number of agent positions at an overall India level. Trends are examined in terms of contact center model, verticals as well as by country serviced. Labour trends in terms of salary are also listed.

Table of Contents

Executive Summary

Definitions and Research Methodology

Contact Center Assessment in India - Overview

  • Market Engineering Measurements
  • Key Market Trends
  • Major Deals in the Contact Center Industry in CY2010
  • Major Events in the Contact Center Industry in CY2010
  • Market Drivers
  • Market Restraints

Contact Center Market Forecast

  • Market Forecast by Number of Contact Centers
  • Seat Distribution by Contact Center Model
  • Market Forecast by Number of Seats
  • Market Forecast by Number of Agents
  • Growth Rate Chart

Contact Center Market Analysis

  • Trends by Contact Center Model
  • Business Model Market Share Evolution
  • Trends by Vertical
  • Labour Trend
  • Salary Trend
  • Trends by Countries Serviced

Competitive Highlights

The Way Forward

About Frost & Sullivan

List of Figures

  • Contact Center Market: Salary Trend (India), CY2010

List of Charts

  • Contact Center Market: Market Engineering Measurements (India), CY2010
  • Contact Center Market: Market Engineering Measurements (India), CY2010
  • Contact Center Market: Market Drivers Ranked in Order of Impact (India), CY2011-CY2017
  • Contact Center Market: Market Restraints Ranked in Order of Impact (India), CY2011-CY2017
  • Contact Center Market: Number of Contact Centers Forecast (India), CY2009-CY2017
  • Contact Center Market: Seat Distribution by Contact Center Model Forecast (India), CY2010
  • Contact Center Market: Market Forecast by Number of Seats (India), CY2009-CY2017
  • Contact Center Market: Market Forecast by Number of Agents (India), CY2009-CY2017
  • Contact Center Market: Comparison of the Y-o-Y Growth Rate of Number of Contact Centers, Agent Seats, and Number of Agents (India), CY2010-CY2017
  • Contact Center Market: Trends by Contact Center Model (India), CY2010, CY2014, CY2017
  • Contact Center Market : Business Model Absolute Market Share Trend (India), CY2010
  • Contact Center Market : Business Model Percentage Market Share Trend (India), CY2010
  • Contact Center Market: Trends by Vertical (India), CY2010, CY2014, CY2017
  • Contact Center Market: Trends by Countries Serviced (India), CY2010, CY2014, CY2017
Back to Top