市場調査レポート

北米におけるブレーキ部品のアフターマーケット:ローター・ドラムおよびキャリパー

North American Brake Rotors, Drums, and Calipers Aftermarket

発行 Frost & Sullivan 商品コード 123345
出版日 ページ情報 英文 105 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=105.42円で換算しております。
Back to Top
北米におけるブレーキ部品のアフターマーケット:ローター・ドラムおよびキャリパー North American Brake Rotors, Drums, and Calipers Aftermarket
出版日: 2013年12月26日 ページ情報: 英文 105 Pages
概要

北米では自動車の平均車齢が長期化する傾向が出ており、それがブレーキローター・ドラム・キャリパーのアフターマーケットの成長を促進しています。

当レポートでは、米国およびカナダの自動車アフターマーケットにおけるブレーキローター・ブレーキドラムおよびブレーキキャリパーの出荷量/収益の実績(過去3年間分)および予測(今後8年間分)や、価格分析、流通チャネル分析、市場シェア分析を行い、さらに同産業の成長促進・抑制要因要因、近年の業界再編(M&A・直接供給・プライベートブランドなど)の影響などを調査しており、概略以下の構成でお届けします。

当レポートは、以下の疑問にお答えいたします。

  • 交換用ブレーキローター・ドラム・キャリパーの売上高の短〜中期的見通しはどうなっているのか?
  • 市場のどの部門が最も急速に成長するのか?その理由は?
  • どの流通経路が最も急速に成長するのか?その理由は?
  • アフターマーケット内部で、各製品の価格・評価はどうなっているのか?
  • 業界再編は、ブレーキローター・ドラム・キャリパーのアフターマーケットの競争構造にどう影響しているのか?

エグゼクティブ・サマリー

分析の範囲・目的・手法・背景

定義と分類

市場概況

ブレーキローター・ドラム・キャリパーの全般的市場

  • 外部からの影響:市場促進・抑制要因
  • 市場の予測と傾向
  • 市場シェア及び競争分析

ブレーキローター部門の詳細動向

ブレーキドラム部門の詳細動向

ブレーキキャリパー部門の詳細動向

結論と将来展望

付録

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: NC22

Aging Vehicles to Drive Steady Unit Shipment Growth

This research service analyzes the brake rotors, drums and calipers aftermarket in the United States and Canada, which is expected to benefit from the increasing average age of vehicles in North America. The research service includes unit shipment and revenue forecasts, pricing, distribution channels, and market share analysis as well as market drivers and restraints. The base year is 2013, with forecasts from 2014 through 2020. Historical data from 2010 to 2012 is included. Products are segmented into economy and premium rotors, drums, and semi-loaded and other calipers. Future outlooks consider the affects of recent mergers and acquisitions in the aftermarket as well as the growth of direct sourcing and private-label programs.

Key Questions This Study Will Answer

  • What is the short-to-medium term outlook for replacement brake rotor, drum, and caliper sales?
  • Which market segments are growing the fastest and why?
  • Which distribution channels are growing the fastest and why?
  • How are various products priced and positioned in the aftermarket?
  • How will consolidation impact the competitive structure of the brake rotors, drums, and calipers aftermarket?

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Research Scope, Objectives, Methodology, and Background

3. Definitions and Segmentation

4. Market Overview

5. Total Brake Rotors, Drums, and Calipers Aftermarket

  • External Challenges: Drivers and Restraints
  • Forecasts and Trends
  • Market Share and Competitive Analysis

6. Brake Rotors Segment Analysis

7. Brake Drums Segment Analysis

8. Brake Calipers Segment Analysis

9. Conclusions and Future Outlook

10. Appendix

Back to Top