市場調査レポート
商品コード
1076700
教育市場でのストリーミングメディアの利用状況に関するカスタマーインサイトCustomer Insights on Streaming Media Usage in the Education Market |
教育市場でのストリーミングメディアの利用状況に関するカスタマーインサイト |
出版日: 2022年04月21日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 28 Pages
納期: 即日から翌営業日
|
私立および公立の教育機関は、COVID-19が学習部門に与える影響をまだ完全に把握していません。多くの人がハイブリッドモデルが主流になると予想していますが、学生の行動が常に変化しているため、教育機関が展開するソリューションに影響を与えることが予想されます。
当レポートでは、教育市場でのストリーミングメディアの利用状況に関するカスタマーインサイトについて調査分析し、戦略的必須要件、および主な結果について提供しています。米国市場に焦点を当て、幼稚園から高校まで、専門学校(法科大学院、医学部)、2年制大学、4年制大学の133人の回答者への調査に基づいています。
Demand for Streaming Media Solutions Surges During the Pandemic
This study looks at the impact on demand for streaming solutions in the education market since the pandemic started. Private and public educational institutions do not yet know the full impact of COVID-19 on the learning sector. While many expect a hybrid model to stay and be the norm, constant changes in student behavior will impact the solutions that institutions deploy. Whatever the final outcome, online learning is here to stay in some form. Most educational institutions will be forced to offer more choice to students and will rely more heavily on streaming media-based solutions than ever before.
The study is focused on the US market and is based on a survey conducted among 133 respondents spanning K-12, professional schools (law schools, medical schools), 2-year colleges, and 4-year colleges. The study includes both private and public institutions and provides data on how the education market is transforming and allocating budgets, as well as customer perspectives of preferred vendors.