表紙:世界のセキュリティ意識向上トレーニング(SAT)市場 - セキュリティにおける人的要因
市場調査レポート
商品コード
1001185

世界のセキュリティ意識向上トレーニング(SAT)市場 - セキュリティにおける人的要因

Human Factors in Security-Global Security Awareness Training Market

出版日: | 発行: Frost & Sullivan | ページ情報: 英文 30 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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世界のセキュリティ意識向上トレーニング(SAT)市場 - セキュリティにおける人的要因
出版日: 2021年04月08日
発行: Frost & Sullivan
ページ情報: 英文 30 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

企業は、従業員、パートナー、サプライヤー、顧客に関する企業の機密データは様々な種類の脅威にさらされています。高度な技術的システムやポリシーを導入しているにもかかわらず、人為的なミスにより、企業はサイバーエージェントからの攻撃にさらされています。特に、新型コロナウイルス感染症(COVID-19)の流行により、リモートワークが増加しているため、企業はフィッシングなどのソーシャルエンジニアリング攻撃による大きな脅威に直面しています。その結果、あらゆる規模の企業が、技術者ではない従業員を組織の最初の防衛線として訓練することの重要性に気付き始めました。どんなに優れた技術的ソリューションをもってしても、従業員がセキュリティのベストプラクティスを認識していない場合にはサイバー攻撃を防ぐことはできません。

当レポートでは、世界のセキュリティ意識向上トレーニング(SAT)市場を調査し、市場の概要、成長要因および抑制要因の分析、市場に影響を与える課題の検証、成長機会などについてまとめています。

目次

戦略的必須要件

  • 成長が更に困難になる理由
  • Strategic Imperative 8(TM)
  • セキュリティ意識向上トレーニング(SAT)市場に対する上位3つの戦略的必須要因の影響
  • Growth Pipeline Engine (TM) を推進する成長機会

成長機会の分析

  • セキュリティ意識向上トレーニング(SAT)市場の主要な成長指標
  • セキュリティ意識向上トレーニング(SAT)市場の成長要因
  • セキュリティ意識向上トレーニング(SAT)市場の抑制要因

成長機会の領域

  • 成長機会1:顧客獲得のためのホワイトラベルパートナーシップ(2021年か~2023年)
  • 成長機会2:欧州・中東・アフリカおよびアジア太平洋地域の顧客基盤を拡大するためのディストリビューターおよびリセラーとのパートナーシップ(2021~2023年)
  • 成長機会3:セキュリティ意識向上トレーニング(SAT)の重要性と必要性を訴える顧客の意識向上キャンペーン(2021年~2023年)
  • 成長機会4:更なる収益の拡大を促進し、早期移転の優位性を獲得するための地理的拡大(2021年~2023年)
  • 成長機会5:更なる収益の拡大を促進する垂直的拡大(2021年~2023年)
  • 成長機会6:SOCチームに価値を付加するサードパーティアプリケーションの統合(2021年~2023年)
  • 成長機会7:キャンペーンの有効性を測定するためのエンドユーザーのリアルタイムの行動追跡(2021年~2023年)
  • 免責事項
目次
Product Code: MFD6-74

The Growing Demand for Integrated and Automated Awareness Training Solutions Pushes Vendors to Focus on Technological Innovation

Enterprises are exposed to multiple types of threats to confidential company data pertaining to employees, partners, suppliers, and customers. Despite having advanced technological systems and policies in place, human error exposes an organization to attacks from cyberadversaries.

Companies are facing a substantial threat from social engineering attacks such as phishing, especially because remote working is on the rise due to the COVID-19 pandemic. As a result, businesses of all sizes are realizing the importance of training non-technical employees to become the first line of defense for their organizations. The best technological solutions cannot prevent an attack when employees are not aware of security best practices.

This Frost & Sullivan study on the global security awareness training (SAT) market examines the 3 key strategic imperatives that will impact the market; market growth drivers and restraints are also discussed. However, the focus of the study is on the growth opportunities (GOs) that can be mined with the rising trend of social engineering attacks and the associated threats to the revenue and the reputation of enterprises. Some of these GOs include white label partnerships, partnerships with distributors and resellers, and awareness campaigns to increase customer education about SAT.

Table of Contents

Strategic Imperatives

  • Why is it Increasingly Difficult to Grow?
  • The Strategic Imperative 8™
  • The Impact of the Top Three Strategic Imperatives on the Security Awareness Training Market
  • Growth Opportunities Fuel the Growth Pipeline Engine™

Growth Opportunity Analysis-Security Awareness Training Market

  • Key Growth Metrics for the Security Awareness Training Market
  • Growth Drivers for the Security Awareness Training Market
  • Growth Drivers for the Security Awareness Training Market (continued)
  • Growth Restraints for the Security Awareness Training Market

Growth Opportunity Universe-Security Awareness Training Market

  • Growth Opportunity 1: White Label Partnerships for Customer Acquisition, 2021-2023
  • Growth Opportunity 1: White Label Partnerships for Customer Acquisition, 2021-2023 (continued)
  • Growth Opportunity 2: Partnerships with Distributors and Resellers to Expand Customer Base in EMEA and APAC, 2021-2023
  • Growth Opportunity 2: Partnerships with Distributors and Resellers to Expand Customer Base in EMEA and APAC, 2021-2023 (continued)
  • Growth Opportunity 3: Awareness Campaigns to Educate Customers About the Significance of and the Need for SAT, 2021-2023
  • Growth Opportunity 3: Awareness Campaigns to Educate Customers About the Significance of and the Need for SAT, 2021-2023 (continued)
  • Growth Opportunity 4: Geographic Expansion to Drive Additional Revenue Growth and Gain an Early-Mover Advantage, 2021-2023
  • Growth Opportunity 4: Geographic Expansion to Drive Additional Revenue Growth and Gain an Early-Mover Advantage, 2021-2023 (continued)
  • Growth Opportunity 5: Vertical Expansion to Drive Additional Revenue Growth, 2021-2023
  • Growth Opportunity 5: Vertical Expansion to Drive Additional Revenue Growth, 2021-2023 (continued)
  • Growth Opportunity 6: Integration with Third-Party Applications to Add Value to SOC Teams, 2021-2023
  • Growth Opportunity 6: Integration with Third-Party Applications to Add Value to SOC Teams, 2021-2023 (continued)
  • Growth Opportunity 7: Real-time Behavioral Tracking of End Users to Measure Campaign Effectiveness, 2021-2023
  • Growth Opportunity 7: Real-time Behavioral Tracking of End Users to Measure Campaign Effectiveness, 2021-2023 (continued)
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