市場調査レポート
商品コード
984147
コンシューマーヘルス市場における競合の戦略Competitor Strategies in Consumer Health |
コンシューマーヘルス市場における競合の戦略 |
出版日: 2022年03月30日
発行: Euromonitor International
ページ情報: 英文 38 Pages
納期: 即日から翌営業日
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2020年のCOVID-19パンデミックにより、消費者の健康に対する競争環境は一変しました。大企業が市場シェアを統合し、パンデミックに適したポートフォリオを持つ企業が繁栄した一方で、ほとんどのブランドは需要の抑制により困難な状況に立たされました。2021年は消費者の関心が回復する可能性が高く、2020年に大幅に失った買収とイノベーションと買収の余地がもたらされる可能性があります。
当レポートは、コンシューマーヘルス市場における競合の戦略について調査しており、市場規模や予測、成長動向、潜在的な機会、競合情勢、主要企業・ブランドのシェア、市場への影響要因などの情報を提供しています。
イントロダクション
競合環境の概要
コロナウイルス(COVID-19)ポートフォリオの互換性
業界動向に対する企業戦略
Consumer health witnessed disruptions and challenges with the onset of COVID-19, despite being a resilient industry. While categories such as OTC and sports nutrition witnessed a decline in 2020, VDS witnessed strong growth. In 2021, the industry continued to see growth, with recovery seen in OTC and sports nutrition. Leading companies are strategically focusing on specialisation, product innovation and acquisitions to accelerate growth as the pandemic stabilises.
Euromonitor International's Competitor Strategies in Consumer Health global briefing examines the size, growth trends and potential opportunities in the Consumer Health market. The strategic analyses include assessing the impacts of changing regulations, research breakthroughs and public health concerns on both the market and leading companies. Consumer attitudes towards the products and their personal healthcare needs are also explored.
Product coverage: Allergy Care, Herbal/Traditional Products, OTC, Paediatric Consumer Health, Sports Nutrition, Vitamins and Dietary Supplements, Weight Management and Wellbeing.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.
Introduction
State of Play
Focus on Preventive Health
Illness Treatment Outlook
Digitalisation
Democratising Personalisation
Competing on Holistic Sustainability
Key Takeaways