表紙:消費者によるコンシューマーヘルスの購入場所
市場調査レポート
商品コード
983691

消費者によるコンシューマーヘルスの購入場所

Where Consumers Shop for Consumer Health

出版日: | 発行: Euromonitor International | ページ情報: 英文 42 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=114.08円
消費者によるコンシューマーヘルスの購入場所
出版日: 2021年01月12日
発行: Euromonitor International
ページ情報: 英文 42 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

2020年は、業界のEコマースへのシフトを加速させました。また、直販業者はデジタル販売を採用し、店舗ベースの小売業者は消費者が戻ってくるようにさまざまな戦略を試しています。

当レポートでは、世界のコンシューマーヘルス市場について調査分析し、市場規模、成長動向、潜在的な機会について、体系的な情報を提供しています。

製品の範囲:アレルギー治療薬、ハーブ/従来型製品、OTC、小児用コンシューマーヘルス、スポーツ栄養、ビタミン・栄養補助食品、体重管理・健康増進

データの範囲:市場規模(実績・予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ

目次

イントロダクション

業界スナップショット

コロナウイルスの影響

チャネルのシフト

店舗ベースチャネル

非店舗チャネル

将来の発展

目次
Product Code: CHWHERE

2020 accelerated the long overdue shift of the industry to e-commerce. It also saw direct sellers embrace digital selling and store-based retailers experiment with different strategies to keep consumers coming back for more. As global consumers put the first year of the pandemic behind them, there are some permanent shifts in consumer behaviour that manufacturers and retailers must be aware of, to implement proactive long-term growth strategies.

Euromonitor International's Where Consumers Shop for Consumer Health global briefing examines the size, growth trends and potential opportunities in the Consumer Health market.  The strategic analyses include assessing the impacts of changing regulations, research breakthroughs and public health concerns on both the market and leading companies.  Consumer attitudes towards the products and their personal healthcare needs are also explored.

Product coverage: Allergy Care, Herbal/Traditional Products, OTC, Paediatric Consumer Health, Sports Nutrition, Vitamins and Dietary Supplements, Weight Management and Wellbeing.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Consumer Health market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

TABLE OF CONTENTS

Introduction

Industry Snapshot

Impact of Coronavirus

Channel Shifts

Store-Based Channels

Non-Store Channels

Future Developments