![]() |
市場調査レポート
商品コード
973042
アパレル・フットウェアにおける競合企業の戦略Competitor Strategies in Apparel and Footwear |
アパレル・フットウェアにおける競合企業の戦略 |
出版日: 2020年11月17日
発行: Euromonitor International
ページ情報: 英文 38 Pages
納期: 即納可能
![]() |
COVID-19は、業界全体のサプライチェーンの脆弱性を明らかにしました。パンデミック後の世界は、消費者の習慣やニーズが変化した世界であり、企業は生き残るために迅速に対応し、戦略を適応させることが求められます。デジタル化、価格と金額に見合った価値、およびサステナブルとエシカルという3つの動向が関連しています。
当レポートは、アパレル・フットウェア市場について取り上げ、話題のトピック、新たな地域、カテゴリー、動向、および業界の問題とホワイトスペースについて調査し、市場に影響を与える主要な要因の戦略的分析を提供しています。
製品カバレッジ:アパレル、フットウェア、スポーツウェア
データカバレッジ:市場規模(実績および予測)、企業シェア、ブランドシェア、および流通データ
イントロダクション
現状
デジタル化
価格および金額に見合った価値 (Value for money)
サステナブルおよびエシカル
In the very fragmented apparel and footwear industry, top competitors either shape or embrace the key trends driving sales growth. COVID-19 exposed the vulnerability of the industry across the supply chain. The world post-pandemic is one where consumers' habits and needs have changed, and this challenges companies to respond quickly and adapt their strategies to survive. Three trends have gained relevance: digitalisation, price and value for money, and sustainable and ethical.
Euromonitor International's Competitor Strategies in Apparel and Footwear global briefing offers an insight into to the size and shape of the apparel market, highlights buzz topics, emerging trends as well as pressing industry issues. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the clothing and footwear market - be they changes on the supply side, in channel dynamics, economic/ lifestyle /demographic influences or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success.
Product coverage: Apparel, Footwear, Sportswear.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.
Introduction
State of Play
Digitalisation
Price and Value for Money
Sustainable and Ethical