お知らせ :東京証券取引所JASDAQスタンダード市場への新規上場に関するお知らせ

株式会社グローバルインフォメーション
表紙
市場調査レポート
商品コード
973040

Unilever以降:断片化された紅茶の新世界秩序

After Unilever: The Fragmented New World Order of Global Tea

出版日: | 発行: Euromonitor International | ページ情報: 英文 29 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=104.83円
Unilever以降:断片化された紅茶の新世界秩序
出版日: 2020年11月17日
発行: Euromonitor International
ページ情報: 英文 29 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

Unileverが計画している紅茶事業からのほぼ全面的な撤退は、世界の紅茶市場に巨大な衝撃を与えることになるでしょう。そして、市場の長期的な変化 - 細分化 - を加速させることになるでしょう。将来的には、紅茶市場の有力企業は特定の地域内または国内で活動するようになり、地域を跨いだ直接の競争関係はほぼ無くなるでしょう。

当レポートでは、Unileverの撤退に伴う紅茶市場への影響について分析し、撤退の背景事情やUnileverの戦略構想、紅茶市場の構造とその変化の動き、競合他社 (世界全体/各地域の主力企業) の反応、ホットドリンク市場全体の今後の方向性、といった情報を取りまとめてお届けいたします。

目次

  • イントロダクション
  • Unileverがお茶を飲みたくない理由
  • 紅茶市場の新しい情勢
  • 各地域の主要企業
  • 結論
目次
Product Code: HDAFTER

Unilever's planned exit from most of its tea operations will be a seismic event in global tea. It will further accelerate the key long-term trend in the competitive landscape of global tea: fragmentation. In the future, the key players in tea will be regional or national in nature, and there will be little direct competition between them.

Euromonitor International's After Unilever: The Fragmented New World Order of Global Tea global briefing offers an insight into to the size and shape of the Hot Drinks market, highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success. The analysis can focus on both retail and foodservice.

Product coverage: Coffee, Other Hot Drinks, Tea.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Hot Drinks market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

TABLE OF CONTENTS

Introduction

Why Unilever Wants Out of Tea

The New Landscape of Tea

The Key Regional Players

Conclusions

株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2021, Global Information, Inc. All rights reserved.