特集 : 国別レポートが13,000件から検索可能になりました!

特集 : 海外市場の委託調査がセミカスタムベースでお手軽にできます

株式会社グローバルインフォメーション
表紙
市場調査レポート
商品コード
966559

生鮮食品分野における自国産産物の再生

The Rebirth of Home Country Produce in Fresh Food

出版日: | 発行: Euromonitor International | ページ情報: 英文 26 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=104.83円
生鮮食品分野における自国産産物の再生
出版日: 2020年10月09日
発行: Euromonitor International
ページ情報: 英文 26 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

当レポートは、卵、シーフード、果物、肉、ナッツ、豆類、根菜、砂糖、甘味料、野菜などの自国産産物の消費とこれに影響を及ぼす要因に焦点を絞り込みながら生鮮食品市場の世界的なトレンドを示したもので、自国産産物にとっての脅威について分析するとともに、変化を続ける小売環境に対応し、ビジネスチャンスを生かすことができる領域も明らかにしています。

レポートの概要

  • 生鮮食品市場の詳細な見取り図を示します。
  • 成長部門と変化を促す要因を明らかにします。
  • 競合環境、主要企業、主要ブランドについての情報を提供します。
  • 今後5年間の市場の予測を示します。

目次

イントロダクション

自国産産物の台頭

自国産産物にとっての脅威

ビジネスチャンスが期待できる分野

目次
Product Code: FREFTHE

This report highlights global trends impacting fresh food, with a focus on home country consumption and factors influencing this. It details threats to the consumption of home country produce, as well as areas of opportunities for businesses to address the changing retail environment over the forecast period.

Euromonitor International's‘The Rebirth of Home Country Produce in Fresh Food global briefing’ offers an insight into to the size and shape of the Fresh Food market, highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends and identifies the leading companies and brands. It also offers strategic analysis on driving fresh food industry trends like health and wellness, premiumisation, convenience and value-for-money and how those trends influence factors like packaging innovations, retail distribution and retail pricing both historically and into the future.

Product coverage: Eggs, Fish and Seafood, Fruits, Meat, Nuts, Pulses, Starchy Roots, Sugar and Sweeteners, Vegetables.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Fresh Food market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

TABLE OF CONTENTS

Introduction

The Rise of Local Produce

Threats to Home Country Produce

Areas of Opportunity

株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2020, Global Information, Inc. All rights reserved.