表紙:デジタルディスラプター:世界のラストマイルデリバリープラットフォームの競合情勢
市場調査レポート
商品コード
961541

デジタルディスラプター:世界のラストマイルデリバリープラットフォームの競合情勢

Digital Disruptors: The Global Competitive Landscape of Last Mile Delivery Platforms

出版日: | 発行: Euromonitor International | ページ情報: 英文 37 Pages | 納期: 即納可能 即納可能とは

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=115.72円
デジタルディスラプター:世界のラストマイルデリバリープラットフォームの競合情勢
出版日: 2020年09月08日
発行: Euromonitor International
ページ情報: 英文 37 Pages
納期: 即納可能 即納可能とは
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

ラストマイルデリバリープラットフォームは、特に食料品のカテゴリーで、ショッピングパターンとチャネルを混乱させました。その成長にもかかわらず、収益性を達成する能力についての疑問は残っています。

当レポートでは、世界のラストマイルデリバリープラットフォームについて調査分析し、新興動向、競合情勢、見通しについて、体系的な情報を提供しています。

掲載企業:Airtasker、Bursim、Cornershop、GoGoVan、Go-Send、HappyFresh、Hepsiexpress、Hermes、Igoods.ru、Inabuggy、Instacart、InstaShop、MetroMart、Nana Direct、Pushkart.ph、Supermercato24、Zasilkovna

データの範囲:市場規模(実績・予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ

目次

イントロダクション

現段階の状況

ラストマイルプラットフォームの見通し

目次
Product Code: STR920Digital-Disruptors-The-Global-Competitive-La

Last mile delivery platforms have disrupted shopping patterns and channels, particularly for grocery categories. Despite their growth, questions about their ability to attain profitability remain. This briefing includes an overview of trends in last mile delivery and profiles on the following companies: Airtasker, Bursim, Cornershop, GoGoVan, Go-Send, HappyFresh, Hepsiexpress, Hermes, Igoods.ru, Inabuggy, Instacart, InstaShop, MetroMart, Nana Direct, Pushkart.ph, Supermercato24 and Zasilkovna.

Strategy Briefings offer unique insight into emerging trends world-wide. Aimed squarely at strategists and planners, they draw on Euromonitor International's vast information resources to give top line insight across markets and within consumer segments. Written by some of our most experienced analysts, they are designed as provocations for senior management to use in their own forum, allowing them to stand back and reflect on the behaviour and motivation driving global markets today and tomorrow

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report

  • Identify factors driving change now and in the future
  • Understand motivation
  • Forward-looking outlook
  • Briefings and presentation should provoke lively discussion at senior level
  • Take a step back from micro trends
  • Get up to date estimates and comment

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

TABLE OF CONTENTS

Introduction

Current State of Play

Prospects for Last Mile Platforms