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市場調査レポート
商品コード
961539
美容・パーソナルケアの四半期調査:2020年第3四半期Beauty and Personal Care Quarterly Statement Q3 2020 |
美容・パーソナルケアの四半期調査:2020年第3四半期 |
出版日: 2020年09月14日
発行: Euromonitor International
ページ情報: 英文 37 Pages
納期: 即納可能
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2020年第3四半期のアップデート版では、世界経済が不況に陥ると予測されているため、美容およびパーソナルケア業界の全般的な後退が明らかになっています。パンデミックによってもたらされた変化の結果として、消費者は自分たちの生活の優先順位を再評価しています。これは、美容およびパーソナルケア製品の需要にさまざまな形で影響を及ぼしています。中国は、コロナウイルスのパンデミックへの対応が改善されているため、業界にとって引き続き明るい材料となっています。
当レポートは、美容・パーソナルケア市場について調査し、主要企業とブランド、新製品の開発、パッケージの革新、経済/ライフスタイルの影響、流通、価格の問題など、市場に影響を与える主要な要因の戦略的分析を提供しています。
製品の範囲::ベビー&子供向け製品、バス&シャワー、カラー化粧品、デオドラント、脱毛剤、ダーマコスメティック美容&パーソナルケア、フレグランス、ヘアケア、マスビューティー&パーソナルケア、メンズグルーミング、オーラルケア、オーラルケア(電動歯ブラシを除く)、プレミアムビューティー&パーソナルケア、プレステージビューティー&パーソナルケア、スキンケア、サンケア
データカバレッジ:市場規模(実績および予測)、企業シェア、ブランドシェア、および流通データ
イントロダクション
2020年第3四半期のマクロ経済アップデート
2020年第3四半期のBPCアップデート
業界予測モデルについて
The Q3 update of 2020 reveals a general downgrade in the beauty and personal care industry, as the global economy is forecast to enter a recession. Consumers are re-evaluating their life priorities as a result of the changes brought about by the pandemic, which has affected in different ways the demand for beauty and personal products. China will continue to be a bright spot for the industry due to the country's better response to the coronavirus pandemic.
Euromonitor International's‘ Beauty and Personal Care Quarterly Statement Q3 2020 global briefing’ offers an insight into to the size and shape of the Beauty and Personal Care market and highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success. The report also explores developments in the premium vs mass/masstige segments, and the evolution of novel beauty concepts.
Product coverage: Baby and Child-specific Products, Bath and Shower, Colour Cosmetics, Deodorants, Depilatories, Dermocosmetics Beauty and Personal Care, Fragrances, Hair Care, Mass Beauty and Personal Care, Men's Grooming, Oral Care, Oral Care Excl Power Toothbrushes, Premium Beauty and Personal Care, Prestige Beauty and Personal Care, Skin Care, Sun Care.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.
Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.
Introduction
Q3 2020 Macroeconomic Update
Q3 2020 BPC Update
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