株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

香港の栄養補助食品市場

Dietary Supplements in Hong Kong, China

発行 Euromonitor International 商品コード 788558
出版日 ページ情報 英文 22 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=109.90円で換算しております。
Back to Top
香港の栄養補助食品市場 Dietary Supplements in Hong Kong, China
出版日: 2019年11月21日 ページ情報: 英文 22 Pages
概要

健康問題、公衆衛生を改善する政府の努力、およびインターネット上の情報への絶え間ないアクセスに焦点を当てたメディアの支持に支えられ、消費者の健康意識の洗練度が高まっているため、より正確な機能を提供する栄養補助食品の需要が高まっています。消費者が提供すると主張する製品にシフトするにつれて、コンビネーション製品は、予測期間にわたってハーブ/伝統的および非ハーブの伝統的な栄養補助食品セグメントの両方で売上高が減少すると予想されています。

当レポートは、香港における栄養補助食品市場の規模についての包括的な分析を提供しています。

目次

見出し

見通し

高機能化への要求

高齢化人口形成需要

プロバイオティクスの強い展望

競争力のある風景

Vita Green、業界トップシェアを拡大

ダイレクトセラー

ブランド認知を重視

カテゴリデータ

エグゼクティブサマリー

市場開拓の条件

ビタミンと栄養補助食品が市場の復活を推進

地元のプレーヤーは自然な傾向から利益を得ます

流通環境のシフト

健康的な行動を発達させることに重点を置く

市場指標

市場データ

付録

OTC登録と分類

ビタミンとサプリメントの登録と分類

セルフメディケーション/セルフケアと予防医学

スイッチ

出典

目次
Product Code: CHHKds

Hong Kongers are characterised by a very fast pace of life and adopt a problem-solution approach to tackle issues in daily life. Thus, when it comes to product communication, rather than classify supplements by the nature of ingredients, brands tend to categorise and position their dietary supplements by function. Such segmentation helps brands to be more focused on developing products that are needed by consumers. On the other hand, consumers also find it easier when they browse shelves.

Euromonitor International's‘ Dietary Supplements in Hong Kong, China report’ offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2014-2018, allowing you to identify the sectors driving growth. Forecasts to 2023 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Combination Dietary Supplements, Herbal/Traditional Dietary Supplements, Non-Herbal/Traditional Dietary Supplements.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Dietary Supplements market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

Headlines

Prospects

  • Functionality-centric Positioning Helps To Connect Consumers Better
  • More Pre-during-post Pregnancy Supplements Emerge

Competitive Landscape

  • Gsk Consumer Healthcare Deep Dives Into Different Age and Life Stage Segments
  • Gnc Enhances Its Products With Higher Potency Formula

Category Data

  • Table 1. Sales of Dietary Supplements by Category: Value 2014-2019
  • Table 2. Sales of Dietary Supplements by Category: % Value Growth 2014-2019
  • Table 3. Sales of Dietary Supplements by Positioning: % Value 2014-2019
  • Table 4. NBO Company Shares of Dietary Supplements: % Value 2015-2019
  • Table 5. LBN Brand Shares of Dietary Supplements: % Value 2016-2019
  • Table 6. Forecast Sales of Dietary Supplements by Category: Value 2019-2024
  • Table 7. Forecast Sales of Dietary Supplements by Category: % Value Growth 2019-2024

Executive Summary

  • Increasing Health Concerns Due To Lifestyles and Living Environment
  • Strong Efforts Towards A Healthier and Fitter Nation
  • OTC Faces Strong Competition From Vitamins and Dietary Supplements
  • Drugstores Remains Predominant and Internet on the Rise
  • Growing Emphasis on More Refined Segmentation

Market Indicators

  • Table 8. Consumer Expenditure on Health Goods and Medical Services: Value 2014-2019
  • Table 9. Life Expectancy at Birth 2014-2019

Market Data

  • Table 10. Sales of Consumer Health by Category: Value 2014-2019
  • Table 11. Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2014-2019
  • Table 12. NBO Company Shares of Consumer Health: % Value 2015-2019
  • Table 13. LBN Brand Shares of Consumer Health: % Value 2016-2019
  • Table 14. Distribution of Consumer Health by Format: % Value 2014-2019
  • Table 15. Distribution of Consumer Health by Format and Category: % Value 2019
  • Table 16. Forecast Sales of Consumer Health by Category: Value 2019-2024
  • Table 17. Forecast Sales of Consumer Health by Category: % Value Growth 2019-2024

Appendix

  • OTC Registration and Classification
  • Vitamins and Dietary Supplements Registration and Classification
  • Self-medication/self-care and Preventative Medicine
  • Switches

Definitions

Sources

    • Summary 1. Research Sources
Back to Top