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市場調査レポート
アジア太平洋地域のソース・ドレッシング・調味料市場Sauces, Dressings and Condiments in Asia Pacific |
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発行 | Euromonitor International | 商品コード | 508149 | ||||
出版日 | ページ情報 | 英文 52 Pages ![]() |
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価格 |
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アジア太平洋地域のソース・ドレッシング・調味料市場 Sauces, Dressings and Condiments in Asia Pacific | ||
出版日: 2019年01月11日 | ページ情報: 英文 52 Pages |
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アジア太平洋地域のソース・ドレッシング・調味料の場合、市場の大半を醤油が占めているため、その売れ行きが市場全体の動向を左右することとなります。日本市場は成熟化が進んだため、醤油の売上高も伸び悩んでいますが、インドネシアなどでは売上高が拡大しており、また中国では減塩醤油の需要が拡大しています。
当レポートでは、アジア太平洋地域諸国におけるソース・ドレッシング・調味料の市場について分析し、全体的な市場構造や最新情勢、主な市場促進・抑制要因 (新製品の開発、パッケージングの改良、流通チャネルの変革、小売価格の変動など)、市場規模の動向見通し、主要企業・ブランドの概要、各国市場の詳細動向などを調査しております。
Sauces, dressings and condiments in Asia Pacific is subject to a myriad of traditional influences, hence sustaining habit purchases of products familiar to local palettes, and through certain channels. Yet, the close link to culture also limits variety and causes maturity. South Korea and Japan can draw lessons for other markets. In China, its competitive landscape underwent a reshuffle. India and Vietnam are forecast to gain traction and drive regional volume growth.
Euromonitor International's Sauces, Dressings and Condiments in Asia Pacific global briefing offers an insight into to the size and shape of the Packaged Food market, highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends and identifies the leading companies and brands. It also offers strategic analysis on driving packaged food industry trends like health and wellness, premiumisation, convenience and value-for-money and how those trends influence factors like new product developments, packaging innovations, retail distribution and retail pricing both historically and into the future.
Product coverage: Cooking Ingredients and Meals, Dairy Products and Alternatives, Snacks, Staple Foods.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.