表紙
市場調査レポート

インドにおけるFMCG (一般消費財) :10億のニーズ

FMCG in India: Understanding a Billion Needs

発行 Euromonitor International 商品コード 341935
出版日 ページ情報 英文 52 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.32円で換算しております。
Back to Top
インドにおけるFMCG (一般消費財) :10億のニーズ FMCG in India: Understanding a Billion Needs
出版日: 2015年10月08日 ページ情報: 英文 52 Pages
概要

当レポートでは、インドにおけるFMCG (一般消費財) について調査分析し、市場規模 (推移と予測) 、企業シェア、ブランドシェア、流通データなど、体系的な情報を提供しています。

目次

  • イントロダクション
  • インドにおけるFMCG産業の概要
  • 主要産業
  • ライフスタイル産業
  • 進化する競合情勢
  • サマリー
  • 付録
目次
Product Code: STR1015fmcg-in-india-understanding-a-billion-needs

Strategy Briefings offer unique insight into emerging trends world-wide. Aimed squarely at strategists and planners, they draw on Euromonitor International's vast information resources to give top line insight across markets and within consumer segments. Written by some of our most experienced analysts, they are designed as provocations for senior management to use in their own forum, allowing them to stand back and reflect on the behaviour and motivation driving global markets today and tomorrow.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report

  • Identify factors driving change now and in the future
  • Understand motivation
  • Forward-looking outlook
  • Briefings and presentation should provoke lively discussion at senior level
  • Take a step back from micro trends
  • Get up to date estimates and comment

Table of Contents

  • Introduction
  • Overview of FMCG Industries in India
  • Principal Industries
  • Lifestyle Industries
  • Evolving Competitive Landscape
Back to Top