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市場調査レポート

世界の美容・パーソナルケア用品向けフレグランス市場:感覚面での市場機会の獲得

Fragrances in Beauty and Personal Care: Seizing Sensory Opportunities

発行 Euromonitor International 商品コード 315684
出版日 ページ情報 英文 52 Pages
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価格
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世界の美容・パーソナルケア用品向けフレグランス市場:感覚面での市場機会の獲得 Fragrances in Beauty and Personal Care: Seizing Sensory Opportunities
出版日: 2014年10月02日 ページ情報: 英文 52 Pages
概要

フレグランスはパーソナルケア用品に不可欠な成分で、科学的成分の匂いを覆い隠すためだけでなく、多くのカテゴリーにおいて、製品のポジショニング(市場競争力)・マーケティングで重要な役割を果たしています。

当レポートでは、全世界の美容・パーソナルケア用品向けフレグランス市場の最新動向について分析し、市場規模やその構造、製品の使用方法に対する製品流行の影響、カテゴリー別の詳細動向、主要企業の競争動向といった情報をお届けいたします。

イントロダクション

コンセプトの促進要因

フレグランスの市場規模

カテゴリー別分析:全体的概況

カテゴリー別分析:バス・シャワー用品

カテゴリー別分析:ヘアケア用品

カテゴリー別分析:デオドラント

フレグランス産業

提言

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目次
Product Code: INGFRAGRANCES

Fragrance is a vital ingredient in personal care products in order to mask the scents of active chemical ingredients but in many categories it also plays a significant role in product positioning and marketing. This report assesses global fragrance trends in beauty and personal care, looking at market sizes and segmentation and exploring some of the themes impacting on usage. Specific analysis is also included on trends in bath and shower, hair care and deodorants.

Euromonitor International's Fragrances in Beauty and Personal Care: Seizing Sensory Opportunities global briefing offers a comprehensive guide to the Ingredients market at an international level. It highlights the major drivers behind ingredient supply and demand, provides detailed analysis of the individual ingredient categories and the product categories they are used in. It also examines regional prospects, highlighting opportunities and challenges in ingredient usage.

Product coverage: Abrasives/Inorganics, Acidulants, Antifoams, Antifungals, Antimicrobials, Antiperspirants, Bleach Precursors, Bleaching Agents, Botanicals, Carotenoids, Cocoa Liquor, Cocoa Powder, Colours, Commodities, Conditioning Agents (Skin, Hair, Fabric), Cultures, Emollients, Emulsifiers and Co-Emulsifiers, Enzyme stabilisers, Enzymes, Fats and Oils, Flavour Enhancers, Flavours, Flours, Fluorescers, Fragrances, Humectants, Insect Repellants, Insecticides, Lacquers, Milk, Minerals, Miscellaneous Ingredients, Modified Flour, pH Control/salts, Phytoestrogens, Polysaccharides and Oligosaccharides, Preservatives/Antioxidants, Propellants, Proteins, Raising Agents, Reducing Agents, Skin Benefit Agents, Skin Lighteners, Skin Tanning Agents, Solvents, Sunscreens, Surfactant Cleansers and Adjuvants, Sweeteners, Synthetic Polymers, Thickeners/Structurants, Tooth Care, Vitamins and Derivatives, Water Softeners/Chelators.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Ingredients market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

  • Introduction
  • Concept Drivers
  • Fragrance Volumes
  • Category Analysis - Overview
  • Category Analysis - Bath and Shower
  • Category Analysis - Hair Care
  • Category Analysis - Deodorants
  • The Fragrance Industry
  • Recommendations
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