表紙
市場調査レポート

世界のアルコール産業で現在進行中の企業合併・買収(M&A)

Mergers and Acquisitions in Action for Alcoholic Drinks

発行 Euromonitor International 商品コード 297887
出版日 ページ情報 英文 40 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.75円で換算しております。
Back to Top
世界のアルコール産業で現在進行中の企業合併・買収(M&A) Mergers and Acquisitions in Action for Alcoholic Drinks
出版日: 2014年03月12日 ページ情報: 英文 40 Pages
概要

当レポートでは、全世界のアルコール飲料産業(店内/購買消費の双方)における企業合併・買収(M&A)の進行状況について分析し、過去の資本取引データを活用しながら、投資の動機、適正な買収価格の決定、具体的な合併・買収プロセス、地域別・製品カテゴリー別(ビール、シードル/ペリー、、RTD/プレミックス、スピリッツ、ワイン)の詳細動向、今後の市場動向の見通しなど、様々な観点から調査して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

イントロダクション

動機

適正な価格での支出

企業統合

将来展望

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: ADMERGERS

Using a variety of historic examples, this briefing looks at all aspects of M&A activity, from motives, paying the right amount to integrating the new acquisition. Although focused on the major alcoholic drinks categories, aspects of this briefing are relevant to players in all industries interested in understanding the process.

Euromonitor International's Mergers and Acquisitions in Action for Alcoholic Drinks global briefing offers an insight into to the size and shape of the Alcoholic Drinks market in both the off-trade and the on-trade, it highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the leading companies and brands by total volume, offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success.

Product coverage: Beer, Cider/Perry, RTDs/High-Strength Premixes, Spirits, Wine.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Alcoholic Drinks market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

  • Introduction
  • Motives
  • Paying the Right Price
  • Integration
  • The Future
Back to Top