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市場調査レポート
西欧のフードサービス:成長分野をターゲットにFoodservice in Western Europe: Targeting Growth Areas in a Region in Decline |
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発行 | Euromonitor International | 商品コード | 294464 | ||||
出版日 | ページ情報 | 英文 54 Pages ![]() |
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西欧のフードサービス:成長分野をターゲットに Foodservice in Western Europe: Targeting Growth Areas in a Region in Decline | ||
出版日: 2014年01月24日 | ページ情報: 英文 54 Pages |
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西欧の消費者向けフードサービス市場は、その規模が落ち込んでいますが、成長の機会は残っています。チェーンはすべてのカテゴリーで成長中です。ファストカジュアルやコーヒー専門店など、限られたサービス形式では、長期的な機会の可能性を示しています。欧州の消費者の特定の好みにアピールする方法を見つけて、これらの成長分野をターゲットにするのが、西欧における戦略です。
当レポートでは、西欧の消費者向けフードサービス市場について調査分析し、市場の現状、成長分野と変化を推進する要因、競合環境、主要企業と主要ブランドなどを検証し、5ヶ年市場予測も含めて、概略以下の構成でお届けいたします。
Consumer foodservice value in Western Europe continues to decline, with no recovery in sight; nevertheless, growth opportunities remain. Chained segments are experiencing growth in all categories, and key limited-service formats, such as fast casual and specialist coffee shops, show the potential for long-term opportunities. Strategy in Western Europe is now entirely about targeting these growth areas and, within them, finding ways to appeal to the particular preferences of European consumers.
Euromonitor International's Foodservice in Western Europe: Targeting Growth Areas in a Region in Decline global briefing offers an insight into to the size and shape of the Consumer Foodservice market, highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the leading operators and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the operating environment - be they economic/lifestyle influences, new foodservice concepts, outlet locations, menu innovation or format development. The entire industry is considered, including both chained and independent operators. Forecasts illustrate how the market is set to change and what is the criteria for success.
Product coverage: Consumer Foodservice by Location, Consumer Foodservice by Type.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.