株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

売り場を懸けた闘い:プライベートブランドが食品ブランドに与える影響

The World on a Plate: Trends in Packaged Food Flavours and Ethnic Cuisine - Part 2

発行 Euromonitor International 商品コード 288764
出版日 ページ情報 英文 61 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=109.76円で換算しております。
Back to Top
売り場を懸けた闘い:プライベートブランドが食品ブランドに与える影響 The World on a Plate: Trends in Packaged Food Flavours and Ethnic Cuisine - Part 2
出版日: 2014年11月03日 ページ情報: 英文 61 Pages
概要

当レポートでは、世界の加工食品市場について調査分析し、特にプライベートブランドに焦点を当てて、市場の現状、成長分野と変化を推進する要因、競合環境、主要企業と主要ブランドなどを検証し、5ヶ年市場予測も含めて、概略以下の構成でお届けいたします。

目次

  • イントロダクション
  • 食品のプライベートブランドを促進する要因は
  • プライベートブランドの優先分野
  • ブランド食品はどう応戦してきたか
  • プライベートブランドの将来は

調査対象

  • ベビーフード、ベーカリー製品、缶詰/保存食品、冷蔵加工食品、菓子、乳製品、乾燥加工食品、冷凍加工食品、アイスクリーム、簡易・嗜好食品(Impulse & Indulgence)、食事代替品、ミールソリューション、麺類、主食、油脂、パスタ、レディミール、ソース、ドレッシング・調味料、スナックバー、スープ、スプレッド、スナック等
目次
Product Code: PKTHE

Globalisation and migration are seeing the movement of people between countries. Migrants and travellers influence food culture, taking ethnic food to new markets. Innovative local companies and private label are crucial in development of ethnic packaged food and driving premiumisation. Local market and taste palate development allow the tailoring of new products to a country, where value is added. Euromonitor International investigates the impact of ethnic flavours on packaged food.

Euromonitor International's The World on a Plate: Trends in Packaged Food Flavours and Ethnic Cuisine - Part 2 global briefing offers an insight into to the size and shape of the Packaged Food market, highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends and identifies the leading companies and brands. It also offers strategic analysis on driving packaged food industry trends like health and wellness, premiumisation, convenience and value-for-money and how those trends influence factors like new product developments, packaging innovations, retail distribution and retail pricing both historically and into the future.

Product coverage: Baby Food, Bakery, Canned/Preserved Food, Chilled Processed Food, Confectionery, Dairy, Dried Processed Food, Frozen Processed Food, Ice Cream, Meal Replacement, Noodles, Oils and Fats, Pasta, Ready Meals, Sauces, Dressings and Condiments, Snack Bars, Soup, Spreads, Sweet and Savoury Snacks.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report

  • Get a detailed picture of the Packaged Food market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

  • Introduction
  • Core Drivers and Country Readiness for Ethnic Foods
  • Which Categories are Most Suitable for Ethnic Foods
  • Foodservice and Other Developments Helping Ethnic Packaged Food Sales
  • Final Conclusions/Report Definitions
Back to Top