表紙
市場調査レポート

BRICS諸国におけるオンライン旅行

Online Travel in the BRICS

発行 Euromonitor International 商品コード 288761
出版日 ページ情報 英文 47 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.06円で換算しております。
Back to Top
BRICS諸国におけるオンライン旅行 Online Travel in the BRICS
出版日: 2013年10月23日 ページ情報: 英文 47 Pages
概要

当レポートでは、BRICS諸国における旅行・観光市場について調査分析し、特にオンライン旅行に焦点を当てて、市場の現状、成長分野と変化を推進する要因、競合環境、主要企業と主要ブランドなどを検証し、5ヶ年市場予測も含めて、概略以下の構成でお届けいたします。

目次

  • イントロダクション
  • 市場の背景
  • 中国のオンライン旅行
  • インドのオンライン旅行
  • ロシアのオンライン旅行
  • ブラジルのオンライン旅行
  • レポートの定義

調査対象

  • レンタカー、需要因子、医療・健康増進ツーリズム、国内の旅行者、海外からの旅行者、海外への旅行者、受入旅行者数と支出額、観光名所、交通、宿泊施設、旅行小売業

調査内容

  • 市場規模(推移と予測)
  • 企業シェア
  • 流通データ

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: TTONLINE

Online travel sales are experiencing robust growth in all BRIC countries, favoured by rising disposable incomes and growing internet penetration, and by the advent of tech savvy middle classes longing to explore the world. Air bookings are currently the most developed category for online travel sales in these countries, with travel accommodation quickly gaining ground. Mobile travel sales currently represent only a small niche, but are poised to increase rapidly over the next five years.

Euromonitor International's Online Travel in the BRICS global briefing offers an insight into to the size and shape of the Travel and Tourism market, highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market from innovation, pricing, channel distribution to economic/lifestyle influences. Forecasts illustrate how the market is set to change and outlines the criteria for success.

Product coverage: Car Rental, Demand Factors, Health and Wellness Tourism, Tourism Flows Domestic, Tourism Flows Inbound, Tourism Flows Outbound, Tourism Receipts and Expenditure, Tourist Attractions, Transportation, Travel Accommodation, Travel Retail.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Travel and Tourism market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

  • Introduction
  • Market Background
  • Online Travel in China
  • Online Travel in India
  • Online travel in Russia
  • Online Travel in Russia
  • Online Travel in Brazil
  • Report Definitions
Back to Top