株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

世界の旅行・観光市場:新たな考察とシステム更新要因

Travel Industry and Online Travel Global Overview

発行 Euromonitor International 商品コード 277148
出版日 ページ情報 英文 51 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=114.71円で換算しております。
Back to Top
世界の旅行・観光市場:新たな考察とシステム更新要因 Travel Industry and Online Travel Global Overview
出版日: 2015年10月14日 ページ情報: 英文 51 Pages
概要

当レポートでは、世界211ヶ国の旅行・観光市場の現状と将来展望を分析し、市場全体および各部門の構造や最新動向、促進要因、競争状況、各国市場の詳細動向、主要企業・ブランドの動きなどを調査すると共に、今後5年間の市場動向や変化の方向性を推計して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

市場の考察

  • 新興国市場
  • オンライン市場の登場
  • ホテル業界
  • アフリカ
  • 航空業界

システム更新要因

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: TTTRAVEL

The travel industry is expected to record healthy growth over the 2014-2019 period, driven by a steady rise in tourist flows, with Asia Pacific countries predicted to generate especially strong performances. The online travel category is currently experiencing rapid change with mobile channel, personalisation and peer-to-peer travel services being the main disruptors. In particular the rise of the mobile channel is changing booking patterns, consumer behaviour and business models in travel.

Euromonitor International's Travel Industry and Online Travel Global Overview global briefing offers an insight into to the size and shape of the Travel market, highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market from innovation, pricing, channel distribution to economic/lifestyle influences. Forecasts illustrate how the market is set to change and outlines the criteria for success.

Product coverage: Activities, Booking, Flows, Lodging, Travel Modes, Traveller Profiles.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Travel market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

  • Introduction
  • Tourism outlook 2015
  • Tourism outlook 2014
  • Travel industry performance
  • The evolution of Online travel
  • The OTA challenge
  • The rise of mobile travel
  • Report Definitions
Back to Top