株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

世界のオーラルケア用品市場:普及率向上・製品多様化を通じた成長

Oral Care Fusing Tradition with Beauty and Hi-Technology

発行 Euromonitor International 商品コード 275803
出版日 ページ情報 英文 44 Pages
即納可能
価格
こちらの商品の販売は終了いたしました。
Back to Top
世界のオーラルケア用品市場:普及率向上・製品多様化を通じた成長 Oral Care Fusing Tradition with Beauty and Hi-Technology
出版日: 2016年02月02日 ページ情報: 英文 44 Pages

当商品の販売は、2016年02月10日を持ちまして終了しました。

概要

世界各国でオーラルケア用品市場は大幅成長の見込みとなっています。発展途上国では、可処分所得の増大と共に、オーラルケアが日課として普及する余地が広がっています。また先進国では、健康面・美容面・経済面での理由から、高度な口腔衛生用品の日常的利用が広がっています。この両方の需要に対応するために、メーカー各社は様々な機能・付加価値を持つ幅広い製品を、一般品・高級品の双方の市場に供給しています。

当レポートでは、全世界のオーラルケア用品市場の最新状況と将来展望について分析し、全体的な市場構造や、カテゴリー別・地域別の市場動向、主な市場促進要因、主要企業・ブランドの動向、市場の今後の方向性などを調査・考察して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

イントロダクション

オーラルケア用品市場の概要

カテゴリー別の分析

地域別の分析

競争環境およびイノベーション環境

提言と市場機会

目次
Product Code: CTORAL

Oral care spending globally is rising, as the personal care basic aligns closer to beauty. Staples remain in demand mostly in nascent markets, although urban dwellers in emerging cities increasingly seek targeted solutions. Heritage ingredients are shaping innovation to cater for consumers who prefer such features. Brand owners are playing by such rules to succeed. Alternative formats, flavours and packaging are thriving, while niche labels compete by excelling in one area, such as bad breath.

Euromonitor International's Oral Care Fusing Tradition with Beauty and Hi-Technology global briefing offers an insight into to the size and shape of the Beauty and Personal Care market and highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, packaging innovations, economic/lifestyle influences, distribution or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success. The report also explores developments in the premium vs mass/masstige segments, and the evolution of novel beauty concepts.

Product coverage: Baby and Child-specific Products, Bath and Shower, Colour Cosmetics, Deodorants, Depilatories, Fragrances, Hair Care, Mass Beauty and Personal Care, Men's Grooming, Oral Care, Oral Care Excl Power Toothbrushes, Premium Beauty and Personal Care, Sets/Kits, Skin Care, Sun Care.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Beauty and Personal Care market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

Euromonitor International

February 2016

Introduction

Category Prospects

Future Developments

Report Definitions

Back to Top