表紙
市場調査レポート

高級ホテル戦略の概要

Luxury Hotels Enter a New Era

発行 Euromonitor International 商品コード 273908
出版日 ページ情報 英文 34 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.50円で換算しております。
Back to Top
高級ホテル戦略の概要 Luxury Hotels Enter a New Era
出版日: 2015年01月16日 ページ情報: 英文 34 Pages
概要

2014年も引き続き、高級旅行の参加者が増加し、世界の高級ホテル業界に変化をもたらしています。特に、「本物志向」の動きが今まで以上に強くなっています。当然ながら、中東などの地域では高級品に巨額の資金を投じ、その価値を更に高めようという動きが活発化しており、それが利用可能客室1室あたり収益(RevPAR)を高水準に保つ要因となっています。以上の動きの背景にある要因として、中産階級消費者の可処分所得増大や、新興国市場の持続的な経済成長なども挙げられます。

当レポートでは、世界の旅行・観光市場について調査分析し、業界の現状、成長分野と変化を推進する要因、競合環境、主要企業と主要ブランドなどを検証し、5ヶ年市場予測といった情報を取りまとめてお届けいたします。

目次

  • イントロダクション
  • 需要要因
  • 高級ホテルの業績
  • サービスの技術革新
  • 将来の見通し

調査対象

  • レンタカー、需要因子、医療・健康増進ツーリズム、オンライン売上高、国内の旅行者、海外からの旅行者、海外への旅行者、受入旅行者数と支出額、観光名所、交通、宿泊施設、旅行小売業

調査内容

  • 市場規模(推移と予測)
  • 企業シェア
  • 流通データ

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: TTLUXURY

A new breed of luxury travellers continue to transform the global luxury hotels industry in 2014, with the search for authenticity strong as ever. Not surprisingly, regions such as the Middle East, which invested heavily in luxury and took it to new heights, are recording strong revPAR performance. This is only expected to improve in line with the rising disposable incomes of middle-class consumers and the fact that emerging markets remain a major force behind demand.

Euromonitor International's Luxury Hotels Enter a New Era global briefing offers an insight into to the size and shape of the Travel and Tourism market, highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market from innovation, pricing, channel distribution to economic/lifestyle influences. Forecasts illustrate how the market is set to change and outlines the criteria for success.

Product coverage: Car Rental, Demand Factors, Health and Wellness Tourism, Online Travel Sales to Country Residents, Tourism Flows Domestic, Tourism Flows Inbound, Tourism Flows Outbound, Tourism Receipts and Expenditure, Tourist Attractions, Transportation, Travel Accommodation, Travel Retail.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Travel and Tourism market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

Introduction

Demand Factors

Demand factors

Luxury Hotels Performance

Technology Innovation

Future Outlook

Back to Top