表紙
市場調査レポート

世界のコンシューマー・ヘルス市場における新製品開発:最新動向

New Product Development Trends in Consumer Health

発行 Euromonitor International 商品コード 269233
出版日 ページ情報 英文 47 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=105.42円で換算しております。
Back to Top
世界のコンシューマー・ヘルス市場における新製品開発:最新動向 New Product Development Trends in Consumer Health
出版日: 2016年01月19日 ページ情報: 英文 47 Pages
概要

急速に変化し続けるコンシューマー・ヘルス用品市場において、製品やブランド、さらには企業が生き残るためには、技術革新が今まで以上に重要となってきています。地域ごとの市場条件も無視できませんが、世界市場での技術革新において主要な促進要因となっているのは、近代的なライフスタイルや、人口構造の変化、市場条件の段階的な変化などとなっています。こうした市場の動向に対応するために、即効型製品向けの製造・提供方式や、利便性の高い包装方式、消費者動向の適確な位置づけなどを目的とした製品開発が進められてきました。

当レポートでは、全世界のコンシューマー・ヘルス市場における製品開発(イノベーション)の最新状況と今後の見通しについて分析し、その結果を概略以下の構成でお届けします。

イントロダクション

コンシューマー・ヘルス市場における新製品の開発状況

全世界のイノベーションの動向

世界各地域のイノベーションの動向

カテゴリー別の新製品の開発状況

今後の新製品開発の見通し

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: CHNEW

Within the overall robust consumer health industry, innovation takes many shapes. From the newer, more efficacious ingredients unlocked by Rx-to-OTC switches, to innovative formats that make product adherence less burdensome, to the adoption of formulation and diet trends that are reshaping global food and beverage consumption, there is no dearth of inspiration for successful new launches.

Euromonitor International's New Product Development Trends in Consumer Health global briefing examines the size, growth trends and potential opportunities in the Consumer Health market. The strategic analyses include assessing the impacts of changing regulations, research breakthroughs and public health concerns on both the market and leading companies. Consumer attitudes towards the products and their personal healthcare needs are also explored.

Product coverage: Allergy Care, Herbal/Traditional Products, OTC, Paediatric Consumer Health, Sports Nutrition, Vitamins and Dietary Supplements, Weight Management.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Consumer Health market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

  • Introduction and Market Overview
  • New Product Opportunities Through Switches
  • Packaging and Formulation Trends
  • New Products in OTC
  • New Products in Vitamin and Dietary Supplements
  • New Products in Sports Nutrition and Weight Management
  • Conclusion
  • Report Definitions
Back to Top