表紙
市場調査レポート

世界の家庭用家具市場:各カテゴリーの概況

Home Furnishings: Category Overview

発行 Euromonitor International 商品コード 251394
出版日 ページ情報 英文 55 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=105.42円で換算しております。
Back to Top
世界の家庭用家具市場:各カテゴリーの概況 Home Furnishings: Category Overview
出版日: 2013年11月06日 ページ情報: 英文 55 Pages
概要

世界の家庭用家具市場の売上は、2012年において、調査期間内のいずれの年よりも大きな伸びを示したものの、依然としてささやかな成長率にとどまっています。実質売上高はまだ2008年のレベルを下回っていますが、今後は進展すると予測されています。

当レポートでは、全世界の家庭用家具(ホームファニシング、家庭用装飾品)市場について分析し、市場への各種の影響要因や、分野別・地域別・チャネル別の詳細構造・動向、今後の市場動向などを調査・推計して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

イントロダクション

社会・経済的促進要因

カテゴリー別分析

地域別分析

チャネル別分析

将来予測

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: HOMEHOME

Home furnishings sales grew more in 2012 than at any time in the review period; however, growth remained modest. This still left sales in real terms below their 2008 level, but progress is now anticipated. China is the standout growth market, but developed markets like the US and Germany still play a major role. With finances constrained, big ticket items have been a difficult sell; nevertheless, aspirational consumers remain hungry for innovative products that tap into contemporary lifestyles.

Euromonitor International's Home Furnishings: Category Overview global briefing offers the big picture view of the size and shape of the Home and Garden market. The report delivers strategic insight into some of the key areas of the market, including emerging regions, countries and categories, as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies opportunities, analyses leading companies and brands, and offers analysis of major factors influencing the market.

Product coverage: Gardening, Home Furnishings, Home Improvement, Homewares.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Home and Garden market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

List of Tables

Introduction

Socio-Economic Drivers

Category Analysis

Regional Analysis

Channel Analysis

Forecast

Report Definitions

Back to Top