株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

ベトナムのアパレル市場

Apparel and Footwear in Vietnam

発行 Euromonitor International 商品コード 251035
出版日 ページ情報 英文 69 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=109.43円で換算しております。
Back to Top
ベトナムのアパレル市場 Apparel and Footwear in Vietnam
出版日: 2019年03月13日 ページ情報: 英文 69 Pages
担当者のコメント
このシリーズは、他にも調査対象国がございます。詳細はお問合せください。
概要

当レポートでは、ベトナムにおけるアパレル(衣料品)市場の最新動向と将来展望について分析し、全体的な産業構造・動向や、主要企業のプロファイル、主要カテゴリー別の市場動向と今後の見通しなどを調査・推計しています。

ベトナムのアパレル市場:産業概要

  • エグゼクティブサマリー
  • 主な傾向と発展
  • 市場データ
  • 定義
  • 情報源

企業プロファイル

  • Adidas Vietnam Co Ltd
  • Retail & Logistics Recess Co Ltd
  • Viet Tien Garment Jsc

※以下カテゴリーは、分冊での販売も承っております。価格や内容については、お問い合わせください。

調査カテゴリー

  • 子供服市場
  • 衣料小物市場
  • 男性用衣料市場
  • 女性用衣料市場
  • ジーンズ市場
  • 靴下市場
  • 履物市場
  • スポーツウェア市場
目次
Product Code: CLFVN

In 2018, apparel and footwear in Vietnam recorded double-digit current value growth, mainly due to higher living standards, a gradual increase in average incomes and strong development of social networks. According to the General Statistic Office, the GDP of Vietnam grew by 7% by the end of 2018. Therefore, over the review period, consumers were increasingly willing to spend money on dining out, travelling and purchasing apparel and footwear, even for premium brands.

Euromonitor International's Apparel and Footwear in Vietnam report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2014-2018 and analysis by distribution format allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, leading brands, and offers strategic analysis of key factors influencing the market. Forecasts to 2023 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Apparel, Footwear, Sportswear.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Apparel and Footwear market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

Euromonitor International February 2018

Back to Top