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市場調査レポート
世界のピザ市場の動向:全てのものを全ての人へAll Things to All People: The Story of Pizza |
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発行 | Euromonitor International | 商品コード | 247935 | ||||
出版日 | ページ情報 | 英文 47 Pages ![]() |
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価格 |
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世界のピザ市場の動向:全てのものを全ての人へ All Things to All People: The Story of Pizza | ||
出版日: 2012年07月24日 | ページ情報: 英文 47 Pages |
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他のカテゴリーでは実現できなかった多様性と親しみやすさの組み合わせで、ピザはフードサービス・チェーン店の主力メニューとして全世界に広がっていきました。高級レストランのディナーからファーストフードのスナックに至るまで、ピザはどんな店舗形態にも対応できるので、チェーン店側はその柔軟性と創造性を生かして、自社の市場での強みを最大化する機会を実現化できます。
当レポートでは、世界のピザ市場ついて分析し、全世界および各地域市場の動向や、様々なチェーン店・店舗形態の成長実績・見通し、今後の市場動向などを調査・推計して、その結果を概略以下の構成でお届けします。
Combining versatility and familiarity in a way few other categories can match, pizza has emerged as one of the key pillars of chained foodservice's long spread across the globe. In this new report, Euromonitor International explores the many paths to growth in this multifaceted category. From a high-end night out to a quick grab-and-go snack, pizza can do it all, creating real opportunity for chains with the flexibility and imagination to maximise its strengths.
Euromonitor International's All Things to All People: The Story of Pizza global briefing offers an insight into to the size and shape of the Consumer Foodservice market, highlights buzz topics, emerging geographies, categories and trends as well as pressing industry issues and white spaces. It identifies the leading operators and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the operating environment - be they economic/lifestyle influences, new foodservice concepts, outlet locations, menu innovation or format development. The entire industry is considered, including both chained and independent operators. Forecasts illustrate how the market is set to change and what is the criteria for success.
Product coverage: Consumer Foodservice by Location, Consumer Foodservice by Type.
Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.