特集 : 国別レポートが13,000件から検索可能になりました!

特集 : 海外市場の委託調査がセミカスタムベースでお手軽にできます

株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

新興市場におけるインターネット小売業:BRIC諸国の長期的な成長機会

Internet Retailing in Latin America

発行 Euromonitor International 商品コード 243193
出版日 ページ情報 英文 42 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=107.84円で換算しております。
新興市場におけるインターネット小売業:BRIC諸国の長期的な成長機会 Internet Retailing in Latin America
出版日: 2018年02月21日 ページ情報: 英文 42 Pages
概要

当レポートでは、新興市場におけるインターネット小売業について調査分析し、市場の概要、成長分野と変化を推進する要因、競合環境、主要企業と主要ブランドなどを検証し、5ヶ年市場予測も含めて、概略以下の構成でお届けいたします。

目次

  • イントロダクション
  • なぜインターネット小売業?なぜBRIC?
  • BRIC市場の課題と解決方法
  • その他の新興市場の動向
  • 結論

調査対象

  • 非店舗小売業、店舗ベース小売業

調査内容

  • 市場規模(推移と予測)
  • 企業シェア
  • ブランドシェア
  • 流通データ
目次
Product Code: RTINTERNET

While Latin America's internet retailing market is still nascent, growth is strong, particularly in markets which have not experienced deep economic crises. Marketplaces and cross-border transactions are two characteristics of the channel in this region. The competitive landscape remains very fragmented, though less so in countries in earlier stages of internet retailing development.

Euromonitor International's Internet Retailing in Latin America global briefing offers an insight into the size and shape of the retailing industry, highlights emerging trends, their effects on retailing in markets around the world, on the development of channels and consumers' shopping patterns. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they the developments of new store types, the importance of non-store retailing, economic/lifestyle influences, private label or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success.

Product coverage: Non-Store Retailing, Store-based Retailing.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Retailing market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

  • Introduction
  • Regional Overview
  • Leading Companies and Brands
  • Forecast Projections
  • Country Snapshots