メールサービス キャンペーン : 期間中に新規登録や配信希望カテゴリの変更等をされた方に、ご用意した無料レポートを提供しております。 新規登録 / 登録内容変更

株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

欧州のアパレル産業の将来

Getting More from Less: The Future of Apparel in Europe

発行 Euromonitor International 商品コード 239897
出版日 ページ情報 英文 33 Pages
即納可能
価格
こちらの商品の販売は終了いたしました。
Back to Top
欧州のアパレル産業の将来 Getting More from Less: The Future of Apparel in Europe
出版日: 2012年04月23日 ページ情報: 英文 33 Pages

当商品の販売は、2018年07月02日を持ちまして終了しました。

概要

長年のデフレ傾向の中で、欧州のアパレル業界は量的拡大による成長促進を推進してきました。しかし、景気回復の行き詰まりと量的に変化しなくなった市場の動きを受けて、欧州のアパレル市場は量的にはピークを過ぎてしまったとの認識が広がっています。

当レポートでは、欧州におけるアパレル産業の最新動向と将来展望について分析すると共に、今後の市場成長のために必要な事項(変化すべきことなど)を考察し、それらの結果を概略以下の構成でお届けします。

イントロダクション

欧州のアパレル産業の、全体的な経済状況への適応

欧州での量的成長の終焉

消費者は何に対してより多く支払うのか

結論

目次
Product Code: CLFFUTUREAPPARELEUROPE

For the apparel industry, decades of deflation have left retailers and manufacturers dependent on increased volume consumption to drive value sales growth. However, since 2010, a lacklustre economic recovery and flat volume growth has raised concerns that the European market has reached its peak in terms of volume sales. This briefing explores the underlying reasons for this trend and examines how the European apparel industry can continue to grow through charging more for less.

Euromonitor International's Getting More from Less: The Future of Apparel in Europe global briefing offers an insight into to the size and shape of the apparel market, highlights buzz topics, emerging trends as well as pressing industry issues. It identifies the leading companies and brands, offers strategic analysis of key factors influencing the clothing and footwear market - be they changes on the supply side, in channel dynamics, economic/ lifestyle /demographic influences or pricing issues. Forecasts illustrate how the market is set to change and criteria for success.

Product coverage: Clothing, Footwear.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Apparel market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

  • Introduction
  • How Apparel in Europe Fits into the Wider Economic Picture
  • The End of Volume Growth in Europe
  • What Are Consumers Willing to Pay More For?
  • Conclusion
Back to Top