株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

Audi、BMW、Mercedes-Benz:販売の主導権をめぐる争い

Audi, BMW and Mercedes-Benz: Vying for Sales Supremacy

発行 Euromonitor International 商品コード 235894
出版日 ページ情報 英文 34 Pages
即納可能
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=115.27円で換算しております。
Back to Top
Audi、BMW、Mercedes-Benz:販売の主導権をめぐる争い Audi, BMW and Mercedes-Benz: Vying for Sales Supremacy
出版日: 2012年03月23日 ページ情報: 英文 34 Pages
概要

Audi、BMW、Mercedes-Benzは、プレミアムカー市場における支配権を獲得すべく、競争を繰り広げています。この成功の鍵は、3社の合計売上の60%以上を占める中国、ドイツ、英国、米国の4市場が握っています。

当レポートでは、Audi、BMW、Mercedes-Benzの中国、ドイツ、英国、米国市場における過去の販売実績とその将来見通し、企業シェア、ブランドシェア、流通データなどを提供しており、概略以下の構成でお届けします。

  • イントロダクション
  • プレミアムブランド・プレミアム所得
  • 3つドイツブランド
  • 4市場
  • 見通しのレビュー
  • 調査の定義
目次
Product Code: APVYINGSALESSUPREMACY

Audi, BMW and Mercedes-Benz are all vying to dominate the premium car market. Success hinges on the four key markets of China, Germany, the UK and the US, which account for more than 60% of the trio's combined sales. The close relationship between affluent households and the performance of these three leading premium players suggests the outlook is good for future sales volumes.

Euromonitor International's new Automotive reports are designed specifically for stakeholders in the automotive industry and are compiled from Euromonitor's unrivalled range of global macro-economic and consumer intelligence. This innovative approach assesses myriad 'pull' factors that help shape the future of vehicle demand: from consumer lifestyles to income and expenditure; from demographics and household profiles to social technologies. Automotive also draws upon perspectives from Euromonitor's coverage of other industries, including Consumer Electronics, Consumer Finance and Travel and Tourism.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?

  • Get a detailed picture of the Automotive products market;
  • Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
  • Understand the competitive environment, the market's major players and leading brands;
  • Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Table of Contents

  • Introduction
  • Premium Brands, Premium Incomes
  • Three German brands
  • Four Markets
  • Outlook Review
  • Report Definitions
Back to Top